کد خبر : 58259

اکبرپور: نمی‌توانم مقابل حاشیه‌سازی‌ برای استقلال سکوت کنم

اکبرپور: نمی‌توانم مقابل حاشیه‌سازی‌ برای استقلال سکوت کنم

پیشکسوت استقلال گفت: وریا غفوری در این مدت با رفتار و حرکاتی که انجام داده، حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی را برای استقلال به وجود آورده است و یک نفر باید در این مورد حرف بزند.

به گزارش ایرنا،سیاوش اکبرپور اظهار داشت: استقلال نسبت به هفته‌های گذشته پیشرفت فنی داشته و من این موضوع را کاملا حس می‌کنم. خود من انتقاداتی را از استقلال مطرح می‌کردم اما الان می‌گویم اشکالات این تیم در حال برطرف شدن است.

وی افزود: استقلال با مشکلات عدیده‌ای روبروست، این مشکل سال‌هاست در استقلال وجود داشته و دردسرهای زیادی را برای آبی‌پوشان به وجود آورده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ‌کرد: من اگر چند روز پیش از وریا غفوری انتقاد کردم به خاطر این بود که دلم برای استقلال می‌سوزد؛ سال‌ها در استقلال بازی کردم و حق دارم نکته منفی را که می‌بینم به زبان بیاورم.

اکبرپور تصریح کرد: غفوری در این مدت با رفتار و حرکاتی که انجام داده حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی را برای استقلال به وجود آورده است و یک نفر باید به آن بپردازد. من نمی‌توانم ببینم کاپیتان استقلال که باید در نقش بزرگ‌تر به تیمش کمک کند حاشیه‌سازی می‌کند.

وی تاکید کرد: من اختلافی با غفوری ندارم اما اگر او بخواهد دوباره برای استقلال مشکلی درست کند از او انتقاد می‌کنم و سکوت نمی‌کنم.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: امیدوارم استقلال بتواند با پیروزی مقابل سپاهان گام بلندی برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر بردارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها