کد خبر : 58199

مهاجم تازه وارد پرسپولیس انتظارات را برآورده نکرد

مهاجم تازه وارد پرسپولیس انتظارات را برآورده نکرد

با وجود اینکه مهدی مهدیخانی به عنوان یکی از بازیکنانی با آینده درخشان راهی پرسپولیس شد اما او در اندک دقایقی که برای این تیم به میدان رفته نتوانسته کیفیت قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی عبدی بازیکنی که با گلزنی در دربی ۹۱ در میان هواداران شناخته شد امروز نقطه اتکای پرسپولیس است اما هم چنان مورد انتقاد قرار می گیرد. زمانی که او در شهرآورد گلزنی کرد عده ای تصور کردند این یک شانس برای عبدی جهت شناخته شدن است. در فصل گذشته او نتوانست در ترکیب پرسپولیس زیاد به میدان برود چرا که زیر سایه علی علیپور قرار گرفته بود اما در لیگ قهرمانان و حتی لیگ برتر او به مهره قابل اتکا تبدیل شده است.

این مهاجم جوان در ACL هم تاثیرگذار ظاهر شد و در نیمه نهایی برابر النصر عربستان و فینال مقابل اولسان هیوندای دو گل مهم را زد. با این حال درخشش این بازیکن زیرسایه دیگر مهاجم تیم یعنی عیسی آل کثیر ماند با وجود اینکه عبدی دو بازی سرنوشت ساز را برای گلزنی انتخاب کرده بود.

مهدی عبدی در دربی ۹۴ نیز برای پرسپولیس گل زد و نشان داد مرد بازی های مهم است. بازیکن ۲۳ ساله پرسپولیس در ۳۱ بازی برای سرخپوشان ۹ گل به ثمررسانده و زننده زیباترین گل فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا شد.

در آن سو مرد تازه وارد قرمزها یعنی مهدی مهدیخانی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او که دو سال در شهرخودرو بازی می کرد راهی واراژدین شد اما در ۱۷ بازی که برای این تیم انجام داد تنها یک گل زده را به نام خود ثبت کرد. او در ابتدای فصل بیستم لیگ به پرسپولیس آمد و یکی از خریدهای پرسروصدای یحیی گل محمدی شد. با این حال او فرصت زیادی برای بازی برای قرمزها پیدا نکرده اما در ۵ بازی هم که به میدان رفته کیفیت خوبی از خود به نمایش نگذاشته است.

مهدیخانی برابر مس رفسنجان هم به میدان رفت اما در یک موقعیت خوب گلزنی بسیار ضعیف عمل کرد و نشان داد خیلی آمادگی بالایی ندارد. شاید او هم به مانند آرمان رمضانی نیازمند زدن گل نخست باشد اما در لحظاتی که به میدان رفته نتوانسته به قدری آماده نشان دهد که گل محمدی را برای بازی دادن بیشتر به این بازیکن مجاب کند.

با وجود اینکه مهدیخانی ضعیف عمل کرده و البته عبدی در بازی های سخت به کمک پرسپولیس آمده اما بازهم عبدی نتوانسته به یک عنوان بازیکن ستاره در تیم معرفی شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها