کد خبر : 58160

حرکت خزنده و برانکویی پرسپولیس به سمت بالاهای جدول آغاز شد

حرکت خزنده و برانکویی پرسپولیس به سمت بالاهای جدول آغاز شد

پرسپولیس با فرمول برانکو در حال حرکت آرام و پیوسته در جدول رده بندی لیگ است.

در پایان بازی امروز پرسپولیس با مس رفسنجان که برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید، پرسپولیس از 13 بازی 24 امتیاز کسب کرد و در حالی که یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم ها دارد، در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

پرسپولیس اکنون با استقلال در صدر جدول دو امتیاز و با تیم دوم یعنی سپاهان یک امتیاز فاصله دارد. اما نکته قابل توجه تکرار فرمول بردهای اقتصادی برانکو در پرسپولیس است.

در زمان حضور برانکو در پرسپولیس یکی از شاخصه های تیم او بردهای تک گله یا با اختلاف یک گل بود که البته برخی نیز در همان زمان به این موضوع انتقاد داشته و برتری های تگ گله در طول بازی را شکننده می دانستند.

با این حال پرسپولیس با آن فرمول سه قهرمانی پی در پی را کسب کرد و امسال نیز به نظر می رسد هدف سرخپوشان در درجه اول گل نخوردن باشد. پرسپولیس در حال حاضر با 8 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

در لیگ بیستم مهاجمان پرسپولیس عملا کار چندانی برای گلزنی انجام ندادند و بازیکنانی مانند احمد نوراللهی و سید جلال حسینی بار گلزنی را به دوش کشیده اند. با این حال پرسپولیس پس از چند بازی توقف و کسب نتیجه مساوی، حالا حرکت آرام و خزنده خود به سمت صدر جدول را آغاز کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها