کد خبر : 58158

سر جلال سه امتیاز برای پرسپولیس می ارزد

سر جلال سه امتیاز برای پرسپولیس می ارزد

پرسپولیس در بازی امروز خود موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریفش مس رفسنجان را شکست دهد.

به مانند بازی قبلی در این بازی نیز سید جلال حسینی تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا در دو بازی پی در پی تک گل حساس و سه امتیازی پرسپولیس را بازیکن 39 ساله این تیم به ثمر رسانده باشد.

سید جلال حسینی که در آستانه 40 سالگی به مانند یک بازیکن جوان و قبراق پا به زمین می گذارد در این فصل که مهاجمان پرسپولیس عملکرد بدی از خود به نمایش گذاشته اند توانسته بازی را برای سرخپوشان پایتخت درآورد.

شرح دقایق حساس بازی به نقل از خبرگزاری تسنیم:

نیمه اول

دقیقه 7: سیامک نعمتی حرکتی در یک سوم دفاعی مس رفسنجان انجام داد و پاس مناسبی را به دهانه دروازه برای امید عالیشاه فرستاد، اما او نتوانست از این موقعیت بهره‌ای ببرد.

دقیقه 19: نعمتی که یک بار برای عالیشاه موقعیت ایجاد کرده بود، این بار خودش اقدام به شوتزنی کرد که البته ضربه او جایی در چهارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 24: این بار نوبت به بازیکنان مس و عقیل کعبی رسید تا برای باز کردن دروازه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کند، هرچند ضربه او هم دور از قفس توری رادوشوویچ به بالای دروازه رفت.

دقیقه 33: امید عالیشاه با نفوذ از سمت چپ توپی را داخل محوطه جریمه به وحید امیری سپرد که البته جاگیری نامناسب باعث شد او نتواند این موقعیت را به سمت دروازه مس شلیک کند. امیری توپ را بار دیگر به عالیشاه برگرداند که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 39: عالیشاه بار دیگر در دهانه دروازه مس صاحب موقعیت گلزنی شد که این بار نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 43: حمله دیگری برای پرسپولیسی‌ها این بار از سمت راست شکل گرفت که البته توپ در سمت چپ به سعید آقایی رسید، اما ضربه او با برخورد به مدافعان برگشت داده شد.

نیمه دوم

دقیقه 50: شوت از پشت محوطه جریمه سیامک نعمتی به سمت دروازه نوشی‌صوفیانی، واکنش این دروازه‌بان را به دنبال داشت و ضربه کرنری نصیب پرسپولیسی‌ها شد. ارسال این کرنر و توپی که در محوطه جریمه به احسان پهلوان رسید، بار دیگر با دخالت مدافعان مس تبدیل به کرنر دیگری شد.

دقیقه 51: پرسپولیسی‌ها از روی نقطه کرنر و با ارسال توپ روی تیر دوم توسط امید عالیشاه با ضربه سر سیدجلال حسینی به گل رسیدند.

دقیقه 54: مهرداد رضایی از سوی داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 66: سعید آقایی از سمت چپ توپی را برای وحید امیری ارسال کرد که این بازیکن در موقعیت تک به تک نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و توپ از کناره دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 68: محمدحسین کریم‌زاده با خطایی در میانه زمین با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 76: این بار خطای شدید محمدحسین کریم‌زاده روی امید عالیشاه کارت زرد دوم را برای او به دنبال داشت تا مس با اخراج این بازیکن 10 نفره شود.

دقیقه 85: عقیل کعبی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 1+90: مهدی مهدی‌خانی در مقابل دروازه مس صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما نتوانست به توپ ضربه بزند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه 2+90: بار دیگر حمله برای پرسپولیسی‌ها به همان شکل قبلی انجام شد که این بار ضربه احمد نوراللهی با برخورد به مدافعان مس به چهارچوب دروازه نرسید.

دقیقه 5+90: آخرین موقعیت برای مس ضربه‌ای از سوی مسیح زاهدی بود که شوت او از پشت محوطه جریمه توسط رادوشویچ مهار شد.

پرسپولیس با این نتیجه 24 امتیازی شد و با صعود یک پله‌ای بالاتر از صنعت نفت 23 امتیازی و بعد از استقلال و سپاهان 26 و 25 امتیازی با یک بازی کمتر در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها