کد خبر : 58134

آخرین شنیده ها از گزینه های خرید استقلال برای خط میانی

آخرین شنیده ها از گزینه های خرید استقلال برای خط میانی

در خط هافبک اگرچه استقلال بازیکنان مطرح زیادی را در اختیار دارد اما نیاز فکری به یک هافبک دفاعی توانمند و جنگنده را احساس می‌کند تا در کنار مسعود ریگی کمربند خط هافبک را محکم‌تر کند.

به گزارش ورزش سه، گزینه اول سرمربی استقلال در این پست علی علیزاده هافبک دفاعی گل گهر است. علیزاده که پارسال در نفت مسجدسلیمان چهره شد و الان یکی از بهترین ها در این پست محسوب می‌شود، حالا مد نظر فکری است اما بعید به نظر می‌رسد باشگاه گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی راضی به حضور او در جمع آبی ها شوند.

گزینه دوم فکری در این پست مهدی کیانی کاپیتان پیشین سپاهان است که مورد غضب محرم نویدکیا قرار گرفته و مدت ها است برای این تیم به میدان نمی‌رود. کیانی که در سپاهان و تراکتور شاگرد قلعه‌نویی بوده صحبت‌هایی را با این مربی برای حضور در گل‌گهر انجام داده اما بدش نمی‌اید در سال‌های آخر فوتبالش پیراهن استقلال را برتن کند. مذاکرات استقلالی ها با کیانی ادامه دار است و باید دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

از طرف دیگر فرشید باقری هافبک وسط استقلالی ها نیز بدش نمی‌اید با توجه به شرایطی که دارد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. اگرچه فکری فعلا مخالف این موضوع است اما شاید در آینده اتفاقات دیگری هم رخ بدهد.

نیاز به جذب یک وینگر سرعتی و تکنیکی فکری را بر آن داشته تا روی میلاد جهانی ستاره مازندرانی ذوب‌آهن دست بگذارد. جهانی بعد از درخشش در نفت آبادان امسال با پیراهن تیم اصفهانی توانسته روزهای خوبی را سپری کند و خودش هم بدش نمی‌آید حالا برای استقلال به میدان برود. جهانی هم با ذوب‌آهن قرارداد دارد و آبی ها اگر بخواهند او را جذب کنند باید رضایت باشگاه ذوب‌آهن را بگیرند. جهانی به واسطه مازندرانی بودنش با محمود فکری هم رابطه صمیمانه ای دارد و سرمربی آبی ها به این بازیکن اعتقاد خاصی دارد. باید دید آیا مذاکرات استقلال و ذوب‌آهن بر سر جهانی به نتیجه می‌رسد یا نه. هرچند که ذوبی‌ها بارها اعلام کردند جهانی و هیچ بازیکن دیگری از جمع‌شان جدا نخواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها