کد خبر : 58044

بوژیدار جانشین حامد لک در دروازه پرسپولیس

بوژیدار جانشین حامد لک در دروازه پرسپولیس

حامد لک در ادامه مسیر دریافت کارت‌های پرتعداد خود، این روند را در پرسپولیس هم دنبال کرده و در جدال با تراکتور چهارمین کارت فصل خود را دریافت کرد تا از بازی بعدی این تیم محروم شود.

به گزارش ایلنا، حامد لک در بازی با نساجی مازندران هفته پنجم، فولاد خوزستان هفته یازدهم، آلومینیوم اراک هفته دوازدهم، تراکتور سازی تبریز هفته چهاردهم، با کارت زرد داور جریمه و چهار کارته شده است. این اتفاق باعث خواهد شد تا کادرفنی پرسپولیس و داوود فنایی به دنبال آماده سازی دروازه بان دوم و کروات این تیم برای جدال بعدی باشد.

رادوشوویچ از چندی پیش به دلیل اختلاف نظر مالی با باشگاه پرسپولیس شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم را دنبال می‌کرد، با این حال باشگاه پرسپولیس موفق شده بود هفته گذشته مبلغی به حساب این بازیکن واریز کند تا او بار دیگر با پایان مصدومیت به تمرینات بازگردد.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس اولین بازی خود در این فصل را احتمالا برابر مس رفسنجان به انجام خواهد رساند. او در فصل گذشته و بعد از جدایی بیرانوند در هفته‌های پایانی فرصت حضور فیکس در ترکیب را به دست آورده بود اما عملکرد متزلزل او باعث شد با جذب حامد لک بار دیگر به نیمکت تبعید شود.

تیم پرسپولیس روز بیست و یکم بهمن ماه ساعت 17 در بازی معوقه از هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها