کد خبر : 57998

بهانه عجیب وریا غفوری برای غیبت در تمرین استقلال

 بهانه عجیب وریا غفوری برای غیبت در تمرین استقلال

کاپیتان تیم استقلال به کادر پزشکی اعلام کرده که سرماخورده و به تمرین امروز نمی‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری بعد از مصاحبه‌ای که علیه مدیریت باشگاه انجام داد و مشکلی که میان او و کادر مدیریت پیش آمد، امروز به محل تمرین استقلال نرفت تا شایعات درباره اش قوت بگیرد. غیبت کاپیتان آبی ها در تمرین مورد پرسش از محمود فکری سرمربی تیم هم قرار گرفت که البته او نکته جالبی را درباره غفوری بر زبان آورد.

فکری گفت: «وریا امروز با پزشکان تیم تماس گرفت که سرما خورده و ما هم این را قبول کردیم.»

اگرچه به نظر می‌رسد این مساله بیشتر یک بهانه بوده باشد و دلیل غیبت وریا ناراحتی او از مسائل اخیر است. این موضوع را در ادامه صحبت های فکری می‌توان به وضوح متوجه شد. سرمربی استقلال که مشخص است از کاپیتان آبی ها ناراحت شده، در این خصوص تاکید کرد: «من از وریا به عنوان کاپیتان بیشتر توقع دارم او همیشه تیم را جمع می‌کرده و بزرگی می‌کرده است. در این جور مواقع انتظار می‌رود که صبوری بیشتر داشته باشد اما انسان است و جایی خسته می‌شود و فشار روی بازیکنان‌مان هست و باید عزم‌مان را جذب کنیم که در نیم فصل دوم اگر تقدیر بر این بود در خدمت استقلال باشیم.»

باید منتظر ماند و دید با توجه به جلسه ای که امروز فکری با احمد مددی مدیرعامل استقلال داشت، در نهایت ماجرای وریا و مدیریت استقلال به کجا خواهد انجامید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها