کد خبر : 57944

مهدی قایدی: چرا مدیران باشگاه الکی به من قول می‌دهند؟

مهدی قایدی: چرا مدیران باشگاه الکی به من قول می‌دهند؟

مهاجم ریزنقش و تکنیکی استقلال بعد از بازی با نساجی از بدقولی مدیران باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی، مهاجم استقلال بعد از برد یک بر صفر تیمش مقابل نساجی که منجر به صدرنشینی تیمش شد، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: توانستیم یک برد خیلی خوب بیاوریم و تقدیم می کنیم به روح علی آقای انصاریان. اول اینکه عذرخواهی می کنم بابت آن ضربه پنالتی. خودم خیلی ناراحت شدم اما حالا فوتبال است و پیش می آید و امیدوارم هواداران مرا ببخشند.

وی در ادامه گفت: اولین بار است که میخواهم یک مصاحبه درباره خودم کنم و گفتم الان وقتش است که حرف بزنم. الان نزدیک 6-5 ماه است که باشگاه به من قول داده که قراردادم را درست کنند. خودم که نمی خواستم و آنها قول دادند. تا همین امروز که هر روز قول می دهند و امروز و فردا می کنند. نمی دانم چه ذهنیتی درباره بازیکن دارند و نمی دانند که ما از نظر روحی بهم می ریزیم. چه کسی باید جوابگوی این بی احترامی باشد. آقا وریا می داند و همیشه با او صحبت کردم. گفتم نمی خواهم خودم را درگیر این اتفاقات کنم. چندین بازی است که قبل از آن قول می دهند اما نمی دانم وقتی نمی خواهند چرا الکی قول می دهند تا ذهن ما را بهم بریزند.

مهدی قایدی در بخش دیگری از صحبت هایش در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا پیش از فصل قراردادش را در زمان مدیرعاملی سعادتمند درست نکرده گفت: چرا، آن زمان آقای سعادتمند حرف زدیم. یک روز رفتم پیش او  و خسته بودند و گفتند برویم قطر و برگردیم درست میکنیم. رفتیم قطر و گفتند مهر باشگاه به همراه ما نیست. وقتی برگشتیم ایشان از سمت خودشان استعفا یا نمی دانم چه اتفاقی افتاد. آقای مددی آمدند و من مدیربرنامه خودم را فرستادم و هر روز می گویند درست می کنیم و امروز و فردا می کنند.

مهدی قایدی

وی با اشاره به مشکلات استقلال اضافه کرد: پرسی به ما غذا می دهند و می گویند یک غذا بیشتر به هر بازیکن ندهید. دو دست لباس بیشتر می‌دهند. آن روز در تمرین با بازیکنان سنگ و شیشه در زمین انقلاب جمع می کردیم. نمی دانیم صاحب تیم چه کسی است؟

قایدی ادامه داد: خدا را شکر هواداران هستند و باید به آن ها بگوییم که بدانند با چه سختی هایی این مسیر را ادامه می دهیم. ما وظیفه مان است که با تمام توان بازی کنیم چون هم آینده خودمان درمیان است و هم سرنوشت استقلال مهم است. واقعا تیمی که صدرنشین است، باید یک نگاه دیگر هم به آن داشته باشند. ما هم بازیکن و می‌دویم و باید حقمان را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که با این وضعیت به دنبال جدایی از استقلال و پیشنهادات خارجی است، گفت: من خودم نمی‌دانم که چه اتفاقی می افتد. قبلا اعلام کردم قلبا استقلال را دوست دارم و اگر اینجا شرایط مهیا باشد، به هیچ وجه دوست ندارم هیچ وقت از استقلال جدا شوم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها