کد خبر : 57942

تفکرات فکری برای گلرها سنگین است

تفکرات فکری برای گلرها سنگین است

دروازه‌‎بان تیم فوتبال استقلال گفت: من هیچ وقت نگفتم استقلال تاکتیک ندارد، حرفی در دلم هست که می‌خواهم بگویم، من فکر می‌کنم تفکرات محمود فکری نسبت به گلرها، سنگین است.

به گزارش ایرنا، « رشید مظاهری » پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندران که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال خیلی خوب مقابل نساجی مازندران بازی کرد و در پایان توانست سه امتیاز مهم را به نام خود ثبت کند.

وی افزود: من هیچ وقت نگفتم استقلال تاکتیک ندارد، حرفی در دلم هست که می‌خواهم بگویم، من فکر می‌کنم تفکرات محمود فکری نسبت به گلرها، یعنی من، سید حسین حسینی و یا دروازه‌بان‌های دیگری که شاگردش بوده‌اند، برای گلرها سنگین است.

دروازه‌‎بان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در جریان ناراحتی وریا غفوری نیستم و نمی‌ دانم چرا و از چه اتفاقی ناراحت بود.

رشید مظاهری

مظاهری تصریح کرد: برخی می‌گویند استقلال چرا نتیجه نمی‌گیرد، آنها بروند ببینند عملکردشان به چه شکل بوده است که این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: برای تمرین به مجموعه ورزشی انقلاب رفته بودیم اما شرایط زمین این مجموعه ورزشی فاجعه‌آمیز بود و نمی‌شد تمرین کرد.

دروازه‌بان استقلال در پایان گفت: استقلال صدرنشین لیگ برتر است اما تحت فشار زیادی قرار دارد و این اصلا اتفاق خوب نیست.

تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد نساجی مازندران را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها