کد خبر : 57941

مدیران استقلال محمود فکری را نمی‌خواهند

مدیران استقلال محمود فکری را نمی‌خواهند

گلزن استقلال در بازی برابر نساجی مازندران مدعی است که مدیران این تیم به دنبال ایجاد حاشیه و فراهم کردن موقعیت استعفا برای محمود فکری هستند.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی که بعد از مدت ها موفق شد در ترکیب آبی‌ها گل بزند، در پایان این دیدار گفت: نمیخواستم درباره بازی صحبت کنم و فقط باید بگویم خدا را شکر که بردیم. می خواهم فقط درباره چند وقت اخیر بگویم و انگار یتیم هستیم و کسی را نداریم. سه ماه است که کسی به ما سر نمی زند. چمن انقلاب سه ماهه که استراحت کرده اما ما بعد از این مدت وقتی برای تمرین رفتیم باید مشغول شیشه جمع کردن از چمن می‌شدیم. هواداران 90 دقیقه بازی را می بینند و نمی دانند چه مشکلاتی داریم.

وی ادامه داد: به مسجدسلیمان می رویم غذا را پرسی می کنند و می گویند اینقدر غذا بخورید. چمن نداریم و یک روز اینور هستیم و یک روز آن ور. خب اگر دوست ندارید تیم نتیجه بگیرد خب رک بگویید. اگر نمی خواهید محمود فکری بماند خب رک بگویید. اینقدر مرد هست که ول کند و استعفا بدهد. واقعا شرایط عجیب و غریب است. اینجا استقلال است اما امکاناتش در حد تیمهای ته جدولی است ولی متاسفانه مردم و هواداران فقط 90 دقیقه بازی را می بینند.

گلزن استقلال در بازی با نساجی درباره اینکه مدعی شده مدیران باشگاه محمود فکری را نمی خواهند گفت: صد درصد همینطور است و می خواهند محمود فکری استعفا بدهد!

وی درباره اینکه شایعه شده بازیکنان هم از نظر فنی فکری را قبول ندارند گفت: نه، اصلا اینطور نیست و به دنبال درست کردن حاشیه هستند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها