کد خبر : 57939

ارسلان مطهری: شرایط استقلال افتضاح است


ارسلان مطهری: شرایط استقلال افتضاح است

مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیران این باشگاه توجهی به مشکلات ندارند.

به گزارش ایسنا، ارسلان مطهری، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نساجی بیان کرد: نساجی تیم خوبی است اما درگیر مشکلات است. نساجی بسته بازی کرد و گل زدن سخت شده بود. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حیاتی را بگیریم. امیدوارم این نتایج ادامه‌دار باشد. 

او درباره اعتراض بازیکنان استقلال به مشکلات این تیم هم گفت:‌ شرایط افتضاح است. نمی‌دانم آقای مددی چه کاری می‌کند. حداقل می‌تواند با بازیکنان صحبت کند و بگوید مشکل چیست. مدام می‌گوید های‌وب کمک کرده است. پس کجاست؟ ما چیزی ندیدیم.

در هتل به ما گفتند به خاطر هزینه فقط یک نوع غذا به ما می‌دهند. غذا را پرس کردند و به ما دادند. درباره این چیزها صحبت کردن بچه‌گانه و مدرسه‌ای است. آنقدر فشار به ما می‌آید. وقتی می‌بریم مدیرعامل استقلال بزرگ باید به رختکن بیاید و به بازیکنان خسته نباشید بگوید. من فکر می‌کنم این طرز برخورد اصلا درست نیست. 

ارسلان مطهری

مطهری اضافه کرد: من مشکلی ندارم بابت این حرف‌ها جریمه بشوم. من و هم‌تیمی‌هایم و کادرفنی از این شرایط ناراحتیم و اینجا باید بگوییم. می‌خواستیم درون‌ خانواده حل شود اما گویا متوجه نمی‌شوند. استقلال الان صدر جدول است. اگر بخواهید به استقلال کمک کنید الان زمانش است نه این که بعدا بگویید شما نتیجه نگرفتید. نمی‌خواخم زیاد این مسائل را باز کنم. الان بهترین زمان کمک کردن است.

بازیکن استقلال درباره این که اعضای هیات مدیره استقلال گفته‌اند بازیکنان ۳۰‌ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند هم توضیح داد: من حدودا ۱۵ درصد از قراردادم را گرفته‌ام. درباره مسائل دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم. نباید درباره قرارداد من صحبت شود. نه من و نه کس دیگری. این یک مساله محرمانه است. من از سال گذشته طلب ندارم. دریافتی بازیکنان زیر ۲۰ - ۱۰ درصد بوده است. مطمئن شرایط قشنگی نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها