کد خبر : 57914

بیانیه تند نساجی علیه سرمربی استقلال/ ۲۵۰ میلیون را برگردانید!

بیانیه تند نساجی علیه سرمربی استقلال/ ۲۵۰ میلیون را برگردانید!

باشگاه نساجی در واکنش به صحبت‌های محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی، بیانیه تندی متنشر کرد.

به گزارش مهر، باشگاه نساجی در واکنش به صحبتهای محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی استقلال و نساجی بیانیه‌ای صادر کرد که شرح آن در زیر می‌آید:

«آقای فکری! همگان آگاهند چه بر سر تیم زادگاه‌تان آوردید! / به‌جای این حرف‌ها ابتدا ۲۵۰ میلیون تومان را برگردانید

محمود فکری سرمربی استقلال باید بداند که کنفرانس مطبوعاتی جایی برای صحبت درباره خاطرات بدی که از خود در نساجی به‌جا گذاشته، نیست. شما باید به‌جای حرف‌هایی که هواداران نساجی را عصبانی‌تر کردید، درباره شرایط تیم خود صحبت می‌کردید و بازی‌های چشم‌نوازی که هواداران استقلال را شگفت‌زده کرده است!

شما دیگر برای نساجی و هواداران آن تمام شده‌اید اما انگار نساجی هنوز برای شما تمام نشده است. تصور می‌کنید نمک پاشیدن روی زخم هواداران نساجی، از شما مربی و چهره بهتری می‌سازد؟ همگان آگاهند که چه بر سر تیم زادگاه‌تان آوردید!

توانمندی‌های شما در مربیگری برای آنهایی که با شما کار کرده‌اند، مشخص است. در حالی که روزهای پایانی نیم‌فصل را تجربه می‌کنیم اما هنوز از حضور در استقلال ذوق‌زده هستید و همه چیز را وارونه جلوه می‌دهید.

نساجی هیچ دینی به شما و اطرافیان‌تان ندارد، اگرچه شما تا ابد مدیون نساجی خواهید بود، به این دلیل که هیچ باشگاه لیگ برتری، یک مربی لیگ یکی که تیمش حتی مدعی صعود نبود را باور نداشت و این نساجی بود که باعث شد پیشنهادات شما لیگ برتری شود.

در آخر حداقل ۲۵۰ میلیون تومان حق مردم شریف مازندران که برای کارِ نکرده‌تان پیش از شروع فصل گرفتید را برگشت می‌دادید. همچنین منتظر اخذ غرامت شما به باشگاه نساجی پس از رای استیناف، هستیم.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها