کد خبر : 57855

سیستم استقلال علیه بمب یحیی گل‌محمدی

سیستم استقلال علیه بمب یحیی گل‌محمدی

یک منبع مطلع و موثق در باشگاه استقلال به ما خبر داد «با تغییر سیستم محمود فکری و بازی با ۳ مدافع میانی به طور قطع و یقین سیاوش یزدانی در استقلال خواهد ماند.

به گزارش خبرورزشی، تا پیش از بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال خیلی‌ها از سیاوش یزدانی به عنوان بمب نقل و انتقالات نیم‌فصل زمستانی فوتبال ایران اسم می‌بردند. سیاوش یزدانی مدافع آبی‌پوشان که در دو فصل اخیر اسیر مصدومیت‌های بی‌موقع شده، در این فصل فقط در دو بازی برای استقلال به میدان رفته بود. او در دیدار مقابل مس رفسنجان به‌ صورت کامل به میدان رفت و در بازی با تراکتور نیز ۲۱ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. یحیی گل‌محمدی بعد از رفتن شجاع خلیل‌زاده به لیگ قطر یک مدافع سرزن ندارد تا در صورت مصدومیت حسینی و کنعانی‌زادگان از او استفاده کند. به همین دلیل به مدیران باشگاه تأکید کرد حتماً شرایط حضور یزدانی در نیم‌فصل دوم را در پرسپولیس مهیا کنند. با این وجود بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان در خوزستان تمام معادلات را برهم زد. 

محمود فکری که در دیدارهای گذشته تیمش از سیستم‌های مختلفتی از جمله ۱-۳-۲-۴ یا ۳-۳-۴ استفاده کرده بود ناگهان تصمیم گرفت روش بازی تیمش را تغییر دهد. فکری که در استقلال ۴ مدافع میانی شناخته‌شده به اسامی‌ محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی را در اختیار دارد با سیستم‌های ۱-۳-۲-۴ یا ۳-۳-۴ می‌توانست فقط از ۲ مدافع میانی در ترکیب اصلی بهره ببرد. با این سیستم‌ها در هر بازی ۲ مدافع میانی استقلال باید بیرون می‌نشستند که به هر حال تبعاتی نیز در بر داشت. یکی از این تبعات می‌توانست جدایی سیاوش یزدانی و پیوستن احتمالی او به پرسپولیس باشد. 

محمود فکری تصمیم گرفت به جای استفاده از ۲ مدافع در هر بازی با سیستم ۲-۵-۳ در دیدار با نفت مسجد سلیمان از ۳ مدافع میانی بهره ببرد. یکی از این مدافعان سیاوش یزدانی بود. بازیکنی که به تازگی بر سر مزار پیشکسوت پرسپولیس زنده‌یاد مهرداد میناوند حاضر شد. عجیب‌تر آنکه مدافع استقلال عکس حضور خودش بر سر مزار پیشکسوت پرسپولیس را نیز منتشر کرد تا خیلی‌ها تصور کنند احتمال پیوستن سیاوش یزدانی به پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی جدی است. این در حالی است که یک منبع مطلع و موثق در باشگاه استقلال به ما خبر داد «با تغییر سیستم محمود فکری و بازی با ۳ مدافع میانی به طور قطع و یقین سیاوش یزدانی در استقلال خواهد ماند. مضاف بر اینکه باشگاه استقلال هرگز قصد ندارد رقیب مستقیم خودش را با دادن سیاوش یزدانی تقویت کند.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها