کد خبر : 57820

ایمان سلیمی از دست پرسپولیس پرید؛ تمرکز سرخ ها روی مدافع شهرخودرو

ایمان سلیمی از دست پرسپولیس پرید؛ تمرکز سرخ ها روی مدافع شهرخودرو

تازه‌ترین لژیونر فوتبال ایران در اروپا اسمش ایمان سلیمی است. خب البته این جبر واژه است که هم آلمان و انگلیس و اسپانیا را «اروپا» می‌نامند و هم اتریش و دانمارک و اسلواکی را. بدون تردید بین سطح کیفی مسابقات باشگاهی در این کشورها تفاوت فاحش وجود دارد و خوشحال‌تر خواهیم شد اگر لژیونرهای بیشتری در لیگ‌های معتبرتر داشته باشیم.

به گزارش دنیای اقتصاد، با این حال فعلا انگار برای خیلی از بازیکنان ایرانی نفس لژیونر شدن و بازی در اروپا مهم است؛ حالا این انتخاب یا به واسطه افزایش قیمت ارز دلایل مالی دارد یا اینکه بازیکنان واقعا دنبال پیشرفت هستند.

در هر صورت ایمان سلیمی ۲۴ ساله، متولد کرمانشاه و بازیکن پیشین پارس‌جنوبی‌جم و تراکتور بعد از چند ماه بازی نکردن تصمیم گرفت به باشگاه «سِرِد» در لیگ اسلواکی ملحق شود. البته قرارداد سلیمی با این تیم بسیار کوتاه‌مدت و تا خرداد آینده خواهد بود.

سِرِد درحال‌حاضر با ۱۹ امتیاز در رده هفتم لیگ ۱۲ تیمی اسلواکی قرار دارد و تنها پنج هفته دیگر لیگ این کشور به پایان خواهد رسید. اینکه دلیل چنین انتخابی چه بوده روشن نیست، اما تنها نکته آشکار این داستان آن است که حالا دیگر امکان پیوستن این بازیکن به پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی وجود ندارد. پرسپولیس بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع میانی با کمبود بازیکن مواجه شده و در این مدت مکررا گفته می‌شد آنها در پنجره پیش رو سلیمی را جذب خواهند کرد. حالا اما این بازیکن راهی اسلواکی شده تا سرخ‌ها ناچار شوند روی سایر گزینه‌ها، از جمله فرشاد فرجی مدافع شهرخودرو تمرکز کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها