کد خبر : 57799

عجایب نقل و انتقالات پرسپولیس


عجایب نقل و انتقالات پرسپولیس

تنور نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از همین حالا حسابی داغ شده است. البته دلیل داغ شدن این تنور، تلاش مدیران باشگاه برای جذب بازیکنان جدید نیست بلکه شایعاتی است که از طرف دلال‌ها حول سرخ‌پوشان ایجاد می شود.

به گزارش خبر ورزشی ، در حالی که هنوز یحیی گل‌محمدی لیستی به باشگاه نداده طی یک هفته گذشته، ده ها بازیکن توسط افراد سودجو در فضای مجازی به پرسپولیس نزدیک شدند؛ دو بازیکن دیگر توسط همین شایعه‌سازان معرفی شدند. نفر اول، یک مدافع میانی پا به سن گذاشته است که می‌خواهد هر طور شده دو سال آخر فوتبال خود را در پرسپولیس پشت سر بگذارد. او در ابتدای فصل نیز تلاش زیادی داشت به جمع سرخپوشان اضافه شود، اما یحیی گل‌محمدی این مجوز را به او نداد. حالا گفته می‌شود از طریق رفقای خود تلاش می‌کند تا به سمت پرسپولیس بیاید. نفر دوم نیز، یک هافبک کاملا معمولی است که البته در تیم خودش ستاره محسوب می شود اما برخی او را جانشین بشار می‌دانند.

این بازیکن نیز به زودی وارد ۳۲ سالگی می شود و نمی‌تواند خریدی آینده دار برای پرسپولیس به حساب بیاید آن هم در شرایطی که یحیی گل‌محمدی با خریدهای ابتدای فصل خود ثابت کرد بیش از هر چیز به جوانگرایی فکر می کند و میانگین سنی خریدهایش حتی به ۲۷ سال هم نمی‌رسد. به هر حال شرایط برای پرسپولیس با وجود این همه شایعه و حاشیه سخت شده و بازیکنان داخل تیم هم می‌گویند با شنیدن هر شایعه‌ای، تمرکزشان به هم می‌ریزد زیرا آنها مشغول زحمت و تلاش برای موفقیت تیم هستند اما برخی با این شایعات، تلاش‌های شان را زیر سوال می برند.

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی، هم خواسته یا ناخواسته همچنان به حواشی دامن می‌زنند و به تبلیغ برای بازیکنانی می‌پردازند که نه ستاره هستند و نه کیفیت بالایی دارند. عجیب‌تر از دو مورد قبلی این است که یک مدافع که نه سابقه روشنی دارد و نه کیفیت بالا و سال گذشته هم دچار پارگی رباط صلیبی شده مدت‌هاست می‌گوید من گزینه پرسپولیس در نیم فصل هستم و جالب اینکه دلال این بازیکن هم به شدت برای او در فضای مجازی تبلیغ می‌کند و به چند تیم لیگ برتری اعلام کرده بازیکن مدنظر از پرسپولیس پیشنهاد رسمی دریافت کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها