کد خبر : 57796

پیغام قاتل پرسپولیس به سرخ‌ها

پیغام قاتل پرسپولیس به سرخ‌ها

یکی از مهاجمان زهردار لیگ برتر که توانسته دروازه تیم یحیی گل‌محمدی را باز کند، به‌تازگی به دست‌اندرکاران و مربیان پرسپولیس پیغام داده است.

به گزارش خبرورزشی، یکی از کمبودهای پرسپولیس در فصل جاری به‌طور قطع و یقین فقدان مهاجم گلزن و ششدانگ بوده است. یحیی گل‌محمدی پس از صدور حکم محرومیت قطعی عیسی آل‌کثیر از سوی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا، اسم مهاجم گلزن خود را به‌طور قطعی از لیست بازیکنان این تیم در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر بیستم کنار گذاشت. سرخ‌ها از کمبود بازیکن در خط حمله رنج می‌برند که این ضعف از فصل گذشته در این تیم دیده می‌شد و پرسپولیسی‌ها تلاش کردند با جذب عیسی آل‌کثیر این ضعف را برطرف کنند اما محرومیت ۶ ماهه این بازیکن دست سرخ‌ها را در پوست گردو گذاشت. قطعاً گل‌محمدی این روزها عملکرد مهاجمان لیگ را دنبال می‌کند تا بتواند در نیم‌فصل یک مهره قابل اتکا در این پست را نیز جذب و خط‌آتش خود را در نیم‌فصل دوم تقویت کند تا با اضافه شدن آل‌کثیر بعد از دوران محرومیت، آنها خط‌حمله‌ای خطرناک را در خدمت داشته باشند.

در همین ارتباط خبردار شدیم یکی از مهاجمان زهردار لیگ برتر که توانسته دروازه تیم یحیی گل‌محمدی را باز کند، به‌تازگی به دست‌اندرکاران و مربیان پرسپولیس پیغام داده است: «حاضرم مجانی و رایگان برای پرسپولیس بازی کنم، چون از بچگی عاشق این تیم هستم!» این در حالی است که این بازیکن مهاجم اول تیمش محسوب می‌شود و در بازی با پرسپولیس نیز حسابی خوش درخشیده و موفق به گلزنی شده است. او نمایشی ارائه داد که چشم یحیی گل‌محمدی را هم گرفت اما مشکل جای دیگری است.

قاتل پرسپولیس که حالا خودش را عاشق پرسپولیس می‌داند با باشگاه فعلی‌اش قرارداد دارد و با توجه به تأثیرگذاری در تیمش بعید است به‌راحتی رضایتنامه‌اش برای تیم تهرانی صادر شود. البته ابراز علاقه این مهاجم گلزن برای پیوستن به پرسپولیس یحیی گل‌محمدی را به فکر فرو برده تا از باشگاه خودش بخواهد با نامه‌نگاری از باشگاه این بازیکن درخواست رضایتنامه کند اما مدیران پرسپولیس امیدوارند این مهاجم گلزن خودش بتواند رضایتنامه‌اش را از باشگاه فعلی بگیرد.

پرسپولیسی‌ها تصور می‌کنند در صورت ابراز علاقه یا نامه‌نگاری برای جذب این بازیکن با درخواست سنگین و عجیب و غریبی روبه‌رو شوند. بنابراین تصمیم گرفته‌اند بی‌سروصدا مسئولیت گرفتن رضایتنامه را برعهده خود این بازیکن بیندازند. بازیکنی که در بازی با پرسپولیس نیز چشمه‌هایی از علاقه شدیدش به رنگ قرمز را نشان داد و حالا باید دید قادر است برای پیوستن به جمع سرخ‌ها از باشگاه خودش رضایتنامه بگیرد یا اینکه...

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها