کد خبر : 57795

کنایه های نا تمام فکری به پرسپولیس

کنایه های نا تمام فکری به پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که در آسیا ستاره گرفتیم پرسپولیس و ابراهیم شکوری کجا بودند؟

به گزارش تسنیم، محمود فکری با حضور در برنامه فوتبال برتر در خصوص اینکه چرا این همه کادرفنی استقلال تحت فشار است، اظهار داشت: جا دارد به دوستانی که اتاق فکر درست کردند و سناریو می چینند و این مسائل را در فضای ورزشی رواج می دهند تبریک بگویم.

با دست و لگد خودِ استقلالی ها به ما ضربه می زنند. آنها در این اتاق فکر فضایی به وجود می آوردند که مشکلاتی که ما داشتیم فراموش شود.

* اگر پرسپولیس ۴ بار قهرمان شد مقصرش من هستم؟

فکری اضافه کرد: استقلالی ها باهوش باشید. دیگر چند بار باید این حرف را بزنم؟ اصلا من را کنار بگذارند، به قلعه نویی می گویند رئیس مافیا است، یا می گویند او در بازی با مس مشت گره کرده است. یا مثلا می گوید مجیدی قهر کرده است. این حرف ها از کجا می آید؟ متاسفانه فضای رسانه ای استقلال بسیار ضعیف است. یعنی اگر پرسپولیس ۴ بار قهرمان شد مقصرش من هستم؟

* گل ما به پرسپولیس شانسی است اما گل آنها تاکتیکی؟

وی تاکید کرد: من ایراد دارم و قبول دارم ولی گل ما به پرسپولیس شانسی می شود ولی گل آنها تاکتیکی؟ روی گل اول  تاکید ما به پرس بود و مطهری همین کار را کرد و گل زد و روی گل دوم هم تاکید کردیم ارسال داشته باشیم تا به قائدی برسد و اسماعیلی توپ را به وی رساند. آنها چند بار زیر توپ زدند و تک به تک شدند، آن کار تاکتیکی بوده؟ مثلا آن روز، روز بد غلامی بوده یا مرادمند روی یک برگردان پاس گل داد ولی این انصاف نیست که گلهای ما را دیمی بدانند.

* از هواداران می خواهم که با هوش باشند

فکری افزود: من خواهش می کنم هواداران باهوش باشند، کسانی که نمی خواهد استقلال قهرمان شود، شما ابزار آنها می شوید. متاسفانه آنها به شما خوراک می دهند و چَک و لگدش را شما به ما می زنید. این افکار مربوط به دشمنان ما است. من از بدنه استقلال می شنوم که تیم ما برنامه ندارد. مثلا رقبای ما از آسمان توپ می آوردند و گل می زنند؟ مثلا نفت و آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان از حد خودشان فراتر کار کرده اند اما استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد و سپاهان مدعی هستند اما تفاوت ما با این تیم ها را بگویید. باز هم می گویم این تیم با استقلال مد نظرم فاصله دارد ولی زمان می خواهیم.

* در برنامه فوتبال برتر حق استقلال ضایع می شود

سرمربی استقلال  خطاب به مجری برنامه فوتبال برتر خاطر نشان کرد: من از شما می خواهم که به مطالبات طرفداران استقلال توجه کنید. باشگاه بیانیه ای داد که با برنامه شما صحبت نکنید ولی واقعا من از آن بیانیه خبر نداشتم. دو روز قبل از آن بیانیه با شما صحبت کردم و گله کردم. گفتم که گل اول بازیکن پرسپولیس کاملا خطا بود. مربی ما می گوید این پنالتی است ولی شما با تمام وجود می گویید پنالتی نیست!  موارد مختلف داریم که در برنامه شما حق استقلال ضایع می شود.

* می گویند ۹۰ درصد صدا و سیما پرسپولیسی هستند

فکری تصریح کرد: الان می گویند ۹۰ درصد صدا و سیما پرسپولیسی هستند. خود شما پرچمدار پرسپولیس هستی! مگر آقای گل محمدی همیشه در برنامه شما هستند ولی شما همیشه حمایت می کنید؟مگر قرار نبود مناظهر شود چرا آقای رسول پناه را تنها دعوت نکردید؟ توجه شما به استقلال خیلی کم است و هواداران حق دارند. من برای ما و برنامه احترام قائل هستم ولی استقلال تیمی است که میلیونها طرفدار دارد. شاید کمی پرسپولیسی ها طرفدار بیشتری داشته باشند ولی طرفداران استقلال حق دارند. هر باشگاهی در اروپا کانال شخصی دارد اما در ایران صدا و سیما متعلق به همه ایران است. حتی پیکان و سایپا هم سهم دارند.تیم های پرطرفدار جذابیت فوتبال را در پی دارد.

* واقعیت است که از پرسپولیس حمایت می شود

در اواسط برنامه ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس روی خط آمد و مدعی شد محمود فکری نباید در این برنامه در مورد تیم رقیب صحبت کند چون این کار حرفه ای نیست. بعد از این اتفاق فکری به اظهارات شکوری واکنش نشان داد و گفت: وقتی صحبت می کنیم قرار نیست زیر و رو بکشیم و مثلا بگوییم تیم خاص.این واقعیت است که در این سالها از پرسپولیس حمایت می شود. کل لیگ به خاطر حضور پرسپولیس در آسیا به هم ریخته آن وقت من بگویم به خاطر آث میلان بازی ها عقب افتاده است؟

* زمانی که استقلال در آسیا ستاره گرفت شکوری کجا بود؟

وی یادآور شد: زمانی که استقلال ستاره گرفت شما اصلا نبودید ولی اینکه بگویند به خاطر تیم ما استقلال سهمیه گرفت زشت است. آن زمان که ما آسیا می رفتیم پرسپولیس و شکوری کجا بود؟ زمانی که ۲۲ سال پیش من در فینال آسیا در ورزشگاه آزادی بازی کردم ابراهیم شکوری کجا بود؟ زمانی که استقلال قهرمان آسیا شده اما می گویند تیم زمین خاکی در گروهش بود و قهرمان شدند. همان بازی با جوبیلیو ایواتا که من مقابلش بازی کردم دو تا توپ وارد دروازه ما رفت ولی ۲۰ موقعیت ما گل نشد.

فکری تصریح کرد:من اصلا دوست ندارم کری بخوانم و همیشه به بازیکنانم این حرف را می زنم. سال گذشته خودم گفتم اگر قرار است بازی ها تعطیل شود حق پرسپولیس قهرمان شود و کلی هجمه به من وارد شد ولی باید واقعیت را به مردم گفت. همه نظم لیگ برای یک تیم به هم خورده اما ما باید ۵ روز یک بار بازی کنیم و پرسپولیس بیشتر از ما استراحت  می کند. این حرف اشتباه است؟

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها