کد خبر : 57784

شرایط علی انصاریان از چه زمانی وخیم شد؟

شرایط علی انصاریان از چه زمانی وخیم شد؟

دکتر غلامرضایی، رئیس بیمارستان فرهیختگان درباره آخرین وضعیت علی انصاریان توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر حمیدرضا غلامرضایی، رئیس بیمارستان فرهیختگان تهران، درباره آخرین وضعیت بیماری علی انصاریان اظهار کرد: تقریبا ۱۲ روز است که انصاریان در بخش ICU بیمارستان فرهیختگان بستری و تلاش‌های زیادی در جهت بهبودی ایشان تا این لحظه صورت گرفته اند.

او در همین زمینه افزود: راهکار‌های تعداد زیادی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر هاشمیان از بیمارستان مسیح دانشوری و همکاران ما در بیمارستان بقیة الله برای درمان ایشان استفاده شدند. همه اساتید این جا حضور داشتند و همه امکانات برای او فراهم بوده است.

غلامرضایی تصریح کرد: وضعیت انصاریان تا دیروز خوب بود و امیدوار بودیم که اگر ان شاءالله تا چند روز دیگر ثبات داشته باشد، او را به بخش منتقل کنیم؛ اما متاسفانه دیروز بعد از ظهر شرایط ریه او رو به وخامت گذاشت و حدود ساعت ۹ شب تنگی نفس او شدید‌تر شد. تا جایی که حدود ساعت ۱۱ شب مجبور شدیم برای او لوله گذاری کنیم و او را به دستگاه مکانیکی تهویه تنفسی وصل کنیم و اکنون او زیر این دستگاه تنفسی است.

او افزود: فعلا وضعیت او زیاد خوب نیست و اوضاع انصاریان هنوز وخیم است؛ اما امیدواریم ان شاءالله با دعای مردم شرایطش بهتر شود و بتوانیم او را از دستگاه جدا کنیم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها