کد خبر : 57764

معمای حضور یک بازیکن همیشه ذخیره در پرسپولیس

معمای حضور یک بازیکن همیشه ذخیره در پرسپولیس

طی یکی، دو روز گذشته شایعاتی در محافل فوتبالی منتشر شده در مورد اینکه آریا برزگر با پیشنهادی از طرف یک باشگاه پرتغالی مواجه شده و ممکن است به‌زودی به لیگ این کشور ترانسفر شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، انتشار این شایعه بیش از پیش انتقادها را در مورد نیمکت‌نشینی مطلق برزگر در پرسپولیس افزایش داده است.

آریا از آن دسته بازیکنان فوتبال ایران بوده که فقط اسمش را شنیده‌ایم، اما از خودش هیچ خبری نبوده است. این بازیکن، ‌زاده ۱۳۸۱ در شیراز است و سابقه بازی در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را دارد.

او سال ۲۰۱۹ به همراه تیم جوانان قهرمان مسابقات آسیای مرکزی شد و نهایتا از اوایل نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم به پرسپولیس پیوست. با این حال او بیشتر از یک سال است که به نیمکت سرخپوشان چسبیده و تحت هیچ شرایطی به بازی گرفته نمی‌شود؛ حتی به این قیمت که بازیکنان غیرمتخصص در خط حمله به میدان بروند.

برخی ناظران و نزدیکان تیم می‌گویند برزگر کیفیت فنی کافی برای حضور در مسابقات را ندارد؛ اما اگر هم اینطور باشد ادامه حضور او در این تیم زیر سوال است. چرا باید بازیکنی در تمرین باشد که «هیچ‌گاه» قرار نیست به بازی گرفته شود؟ از سوی دیگر بیم آن می‌رود در صورت ترانسفر برزگر به اروپا، او هم مثل شهاب زاهدی موفقیت غیرمنتظره‌ای کسب کند و بعد تلاش باشگاه برای بازگرداندنش ناکام بماند. باز زاهدی در پرسپولیس چند بار تست شد، اما به آریا یک دقیقه هم فرصت نرسیده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها