کد خبر : 57734

توهین عجیب پزشک شخصی دیگو مارادونا لو رفت

توهین عجیب پزشک شخصی دیگو مارادونا لو رفت

با افشای مکالمات میان دو تن از پزشکان دیگو مارادونا جنجالی جدید به ماجرای مرگ اسطوره فوتبال آرژانتین اضافه شد.

به گزارش تسنیم، پایگاه خبری «اینفوبائه» آرژانتین در گزارشی اختصاصی مدعی شد که به فایل صوتی مکالمات و متن پیام‌های ردوبدل شدن میان «لئوپولدو لوکه» پزشک شخصی دیگو مارادونا که یک جراح مغز و اعصاب است با چند فرد دیگر و پیام‌های متنی ارسال شده از سوی روانپزشک او، فردی به نام «آگوستینا کوساچوف» دسترسی پیدا کرده، که این مکالمه و پیام‌ها مربوط به لحظاتی پس از درگذشت مارادونا در تاریخ پنجم نوامبر سال ۲۰۲۰ است.

طبق ادعای سایت اینفوبائه، پس از آنکه پزشکان مستقر در منزل شخصی مارادونا در منطقه سن آندرس دتیگره شهر بوئنوس آیرس آرژانتین متوجه توقف نبض و تنفس او می‌شوند و نیروهای اورژانس برای احیای اسطوره آلبی‌سلسته بر بالین وی حاضر می‌شوند - و البته تلاش‌شان برای احیای او نافرجام می‌ماند - لوکه که ظاهراً از طریق رسانه‌ها از مرگ مارادونا مطلع شده بوده در مسیر منزل اسطوره فوتبال آرژانتین با یکی از همکارانش تماس تلفنی برقرار می‌کند و به او می‌گوید: «سخت نگیر. من الان در بزرگراه هستم. انگار (مارادونا) مرده است. گزارش شده که او مرده است. منطقه باریو سن آندرس، بیا به آنجا و بعد به سانتا ماریا دتیگره. وارد آن خیابان که شدی بیا تا به خیابان ایتالیا برسی. همانجاست. من الان برایت موقعیت منطقه (لوکیشن) را می‌فرستم».

نکته باورنکردنی اما آرامشی عجیبی است که لوکه در واکنش به پیام ارسالی از سوی یکی دیگر از همکارانش دریافت می‌کند، پیامی که در آن تصویری از صفحه تلویزیون در حال پخش خبر مرگ درگذشت مارادونا ارسال شده است.

لوکه در واکنش به این پیام می‌گوید: «بله احمق، انگار او ایست قلبی کرده است و جان مردک خپل دارد درمی‌آید. نمی‌دانم چه کار کرده است. دارم می‌روم آنجا ببینم چه شده است».

در همین حال اینفوبائه پیام‌های متنی و صوتی آگوستینا کوساچوف که برای لوکه ارسال و در آن شرح ماوقع برای او توضیح داده شده را هم فاش کرده است به شرح زیر است:

کوساچوف: «الان پزشکان اورژانس (آمبولانس) بالای سر او (مارادونا) هستند و دارند عملیات احیا را انجام می‌دهند. ما خودمان هم داشتیم ۱۰، ۱۵ دقیقه‌ای این کار را انجام می‌دادیم، چون آمبولانس هنوز نرسیده بود. وقتی داخل اتاق رفتیم دیدیم بدنش سرد، سرد است و نبض هم ندارد. به همین دلیل من، پرستار و آشپز شروع به انجام عملیات احیا کردیم و کم و بیش ۱۰ دقیقه این کار را انجام دادیم و به نظرم کمی هم موفق شدیم. بعد هم آمبولاس رسید و الان آنها دارند عملیات احیا را ادامه می‌دهند. آنها به ما نمی‌گویند که وضعیتش چگونه است. من از اتاق خارج شده‌ام و آنها هم چیزی به من نمی‌گویند».

لوکه: «همین است. ما هر کاری را که می‌بایست انجام دهیم، انجام دادیم آگوستینا. خانواده‌اش از همه چیز مطلع بودند و با همه ما تماس داشتند. وضعیت بیمارانی مانند او خیلی سخت است. تنها چیزی که از تو می‌خواهم این است که هر وقت آنها از آنجا رفتند به من اطلاع بدهی و ببینی که کجا می‌روند تا من هم مستقیماً به همانجا بروم. ممکن است همانجا تلاش کنند که او را زنده نگه دارند، چون وضعیتش پیچیده است و شاید نتواند در حین انتقال به بیمارستان دوام بیاورد».

لوکه که پزشک شخصی مارادونا بود یکی از افرادی است که در بازرسی مربوط به پرونده مرگ اسطوره فوتبال آرژانتین، تحت بازجویی قرار دارد و اخیراً هم نیروهای پلیس به مطب و منزل وی رفتند تا مدارک و سرنخ‌هایی مربوط به فرضیه اهمال پزشکان در مرگ کاپیتان سابق آلبی‌سلسته را به دست آورند. از این رو با انتشار مدارک جدید، احتمال دارد که او و کوساچوف هر دو به دادگاه احضار شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها