کد خبر : 57730

درخواست علی انصاریان از روی تخت بیمارستان

درخواست علی انصاریان از روی تخت بیمارستان

علی انصاریان بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا روی تخت بیمارستان حضور دارد از روی تخت بیمارستان درخواست مهمی دارد.

به گزارش خبرآنلاین، پس از درگذشت مهرداد میناوند و شوکی که به جامعه فوتبال دوست وارد شد، این روزها مردم پیگر وضعیت علی انصاریان هستند. انصاریان به همراه میناوند دچار ابتلا به ویروس کرونا شد و ۱۰ روزی می‌شود که روی تخت بیمارستان است. او این روزها هوشیار است اما شرایط ریوی او به گونه ایست که همچنان درگیری زیادی دارد و پزشکان در تلاش هستند تا بتوانند او را به وضعیت مطلوب برسانند. به سراغ حامد اژدری، شوهرخواهر علی انصاریان رفتیم و با او درباره آخرین وضعیت بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال صحبت کردیم که بخشی از آن را می‌خوانید:

*تغییرات آن چنانی نداشته و متاسفانه الان دراوج بیماری است و درگیری شدید ریه را همچنان دارد. جدا از این موضوع، عفونت ها و عوامل دیگر بالا و پایین می شوند. پزشکان به شدت پیگیر شرایط هستند و شبانه روز وضعیت را  رصد می کنند.۴-۵ روز پیش رو خیلی حیاتی ومهم است و با این سطح از درگیری ریه، خوشبختانه علی هوشیاری دارد. تا الان او مقاومت کرده  و امیدوارم این چند روز هم ادامه پیدا کند و بیماری روی سیر نزولی قرار بگیرد. 

*علی امروز به خاطر مصرف دارویش ماسکش را برداشت و از بینی نفس می کشید و در همین حال تقاضایی کرد. در حالی که صدایش خیلی گرفته و به زور متوجه حرف‌هایش می‌شدیم به من گفت که به مردم بگویم برای او دعا کنند. 

*متاسفانه روحیه خودش روز به روز کمتر می‌شود. او آدم پرجنب و جوشی بود و اینکه به یک باره ۱۰-۱۲ روز بستری شود و ساده ترین حرکات را هم نتواند انجام دهد خیلی سخت است. واقعا این موضوع خیلی نگران کننده است و دکتر هاشمیان هم روی آن تاکید دارد. تمام سعی خودمان را می کنیم که روحیه او بالا بماند. با توجه به اینکه روند درمان فرسایشی شده روحیه او هم پایین آماده اما امیدواریم چند روز آینده هم ختم به خیر شود.

*دیروز با فاصله خیلی زیاد و با رعایت پروتکل ها مادر را به ملاقات علی بردیم. او هم دائم برای پسرش دعا می‌کند و در زمانی که مادرش به اتاق رفت و شروع به دعا خواندن کرد، علی هم چشمانش را باز کرد. علی و مادرش خیلی به هم وابسته هستند و مادر هم بیماری زمینه‌ای دارند و کنترل شرایط او هم بسیار مهم و سخت است.

*علائم، شدت و طول درمان قابل پیش بینی نیست و همین همه چیز را سخت کرده است. ما همیشه از پزشکان می‌پرسیم ولی هیچ چیز مشخص نیست. دکتر هاشمیان بارها به من گفته که می بینی که ویروس با ما شطرنج بازی می‌کند. با این حال چیزی که به دل من است و با شرایطی که می‌بینم اگر او ۳-۴ روز دیگر هم مقاومت کند با دعای خیر مردم، زحمت کادر درمان اگر خدا بخواهد به سیر نزولی بیماری می‌رسیم.

*او به شدت و هرروز پیگیر مهرداد است و طرز سوال و سرتکان دادنی که به معنای چه خبر می دهد کاملا درباره وضعیت مهرداد است. ما تا جایی که می‌توانیم برای او فیلم بازی می‌کنیم و چند روز قبل هم به او گفتم مهرداد از بیمارستان مرخص شده و تو عقب مانده‌ای. خداراشکر که پوشش داریم و می‌توانیم نگاهمان را از علی بدزدیم؛  خدا هم ما را ببخشد. دکتر هاشمیان تذکر داده که اگر علی خبر درگذشت مهرداد را بشنود روحیه‌اش به شدت افت می‌کند. به پرستاران بارها درباره این موضوع تاکید شده و همه مراقب هستند که مبادا از همراهان بیماران یا شخص دیگری به شکلی او را متوجه فوت مهرداد کنند. قبل از خوب شدن علی به هیچ وجه نباید این خبر به او برسد و اگر این اتفاق رخ دهد کار ما سخت خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها