کد خبر : 57711

انتقال هافبک مورد نظر استقلال منتفی است

انتقال هافبک مورد نظر استقلال منتفی است

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه رحمان رضایی با برد مقابل نساجی به کارش در ذوب آهن ادامه می‌دهد، گفت: میلاد جهانی نمی‌تواند به استقلال برود.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تغییر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: این تصمیمی بود که کارخانه گرفته بود. محمدی از مدیرعاملی باشگاه برداشته و مجتبی فریدونی جایگزینش شد. محمدی در موسسه فرهنگی ورزشی ذوب آهن مشغول به کار می‌شود که حالت غیر انتفاعی دارد و بیشتر شامل ورزش‌های غیر فوتبالی می‌شود.

وی افزود: آقای فریدونی قبلاً عضو هیات مدیره باشگاه بوده و تقریباً به مسائل اشراف دارد. امیدواریم شرایط بهتر شود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص احتمال ایجاد تغییر در هیات مدیره باشگاه هم تاکید کرد: ممکن است امروز جلسه‌ای برگزار شود. احتمالاً آقای فریدونی در هیات مدیره هم جایگزین محمدی می‌شود.

کربکندی درباره حمایت باشگاه ذوب آهن از رحمان رضایی سرمربی این تیم تاکید کرد: هیات مدیره قبلاً تصمیماتی گرفته بود اما در بازی با نفت مسجد سلیمان اتفاقاتی افتاد و قرار شد فرصت بیشتری به کادر فنی بدهیم. تیم هفته گذشته موفق شد نساجی را شکست بدهد. امیدوارم این برد، استرس را از روی تیم بردارد. ما این هفته دربی اصفهان را در پیش داریم؛ باید با سپاهانی بازی کنیم که هفته قبل شکست خورده و تیم بسیار پرمهره ای است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ادامه گمانه زنی‌ها از انتقال میلاد جهانی به باشگاه استقلال در نیم فصل یادآور شد: جهانی تا آخر فصل با ذوب آهن قرارداد دارد و باشگاه هم تعهداتش را انجام داده است. بنده نامه‌ای مبنی بر درخواست جذب جهانی ندیده‌ام. اگر نامه‌ای هم بیاید جهانی نمی‌تواند به استقلال و تیم‌های دیگر برود. این اجازه را نمی‌دهیم. شرایط ذوب آهن به گونه‌ای است که حتی به چهار بازیکن جدید هم نیاز داریم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها