کد خبر : 57691

صدای میناوند را پخش می‌کنم تا از آب گل‌آلود ماهی نگیرید

 صدای میناوند را پخش می‌کنم تا از آب گل‌آلود ماهی نگیرید

مدافع اسبق استقلال که همواره نقش اول کری خوانی با مهرداد میناوند را داشت، اکنون بعد از درگذشت پیشکسوت پرسپولیس به توضیح اتفاقات گذشته با وی می‌پردازد.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی در ابتدای صحبت‌هایش درباره درگذشت مهرداد میناوند گفت: خدا رحمتش کند. او رفیق و دوست چندین و چند ساله من بود. او برادر و رفیق بزرگترم بود. مهرداد یکی از کری‌خوان‌های درجه یک پرسپولیس بود. در برنامه و فضای مجازی همیشه برای ما کری‌ می‌خواند اما با هم ارتباط داشتیم و در عین حال دوستم بود.

مهرداد یکی از پیشکسوتان ارزنده فوتبال ما بود. روی موضوع آن شب در برنامه اینترنتی که مجری‌‌اش به من گفت می‌خواهی مثل مهرداد میناوند در فضای مجازی باشی، من یک مقدار تند رفتار کردم و قصد کری‌خوانی بود نه خدایی ناکرده توهین. من فردا یا پس فردای همان مصاحبه یک پست معذرت خواهی از میناوند گذاشتم و به جنبه‌های آن در فضای مجازی فکر نکرده بودم که این اندازه بازتاب داشته باشد.

امیرحسین صادقی چطور خودش را می‌بخشد؟ پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که در فضای مجازی گسترش یافته، گفت: من اگر کاری مردم معذرت خواهی کردم و با کسی کری نداشتم. من فقط یک مصاحبه انجام دادم و درباره میناوند صحبت کردم.

جای دیگری علیه او حرف نزدم و قصد آزار و اذیت او را نداشتم. من بعد از اینکه او گفته بود کری‌خوانی مناسب بچه‌هاست همان شب تماس گرفتم و در اینستاگرام هم از او معذرت خواهی کردم. وویس مرحوم را هم حتی هنوز در اینستاگرامم دارم که با من صحبت کرده بود و اینکه من را دوست داشت و باهم دشمن نبودیم. حتی این وویس را پخش می‌کنم که بعضی‌ها از آب گل آلود ماهی نگیرند.

خیلی‌ها در فضای مجازی کری‌خوانی‌های زشت انجام می‌دهند که با فحاشی همراه است ولی من هیچ زمان به باشگاه پرسپولیس بی احترامی نداشتم. من بی ادبی نداشتم و هر حرفی بوده درباره نتایج و مسابقات دربی بود، من هرگز توهین نکرده و نمی‌کنم اما هواداران پرسپولیس ببینند که برخی پیشکسوتان آنها چه کری‌های زشتی را خوانده بودند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها