کد خبر : 57634

پشت پرده انتخاب سید حسین حسینی

پشت پرده انتخاب سید حسین حسینی

از قرار معلوم، ایده استفاده از حسینی روز سه‌شنبه میان مربیان استقلال مطرح شده و در جلسه فنی که پنج‌شنبه شب برگزار شد، حالت قطعی به خود گرفت.

به گزارش خبرورزشی، استقلال برای بازی با نفت مسجدسلیمان سنت‌شکنی کرد و با توجه به اینکه باید ابتدا راهی اهواز می‌شد و از آنجا زمینی به شهر محل برگزاری مسابقه می‌رفت، چهارشنبه شب عازم شد و پنج‌شنبه نیز در مسجدسلیمان تمرین کرد. اردوی آبی‌ها قبل از آغاز مسابقه حاشیه‌های جالبی داشت که مهم‌ترین آنها را مرور می‌کنید.

تحمل هتل و زمین تمرین 

شرایط هتل محل اقامت استقلالی‌ها در مقایسه با سایر هتل‌هایی که در تهران یا شهرهای دیگر در آنها اسکان پیدا می‌کنند، به نوعی ضعیف‌تر بود و این مسئله باعث نارضایتی بازیکنان هم شد ولی کادر فنی به آنها تأکید می‌کردند وضعیت مورد نظر فقط مختص به استقلال نبود و هر تیمی برای جدال با نفت مسجدسلیمان به این شهرستان می‌آید، همین وضعیت را دارد بنابراین چاره دیگری نیست و باید اوضاع را تحمل کرد. زمین محل تمرین روز پنج‌شنبه آبی‌پوشان نیز در برخی از نقاط خود ناهمواری داشت ولی این وضعیت نیز باید تحمل می‌شد چون راه دیگری وجود نداشت. 

نگرانی بابت انصاریان 

بازیکنان و مربیان استقلال از عصر پنج‌شنبه که خبر وخیم شدن وضعیت علی انصاریان را شنیدند، به شدت نگران این چهره بودند و دعا می‌کردند وضعیت مدافع اسبق استقلال و پرسپولیس هرچه سریع‌تر به ثبات برسد و از شر ویروس منحوس کرونا نجات پیدا کند. اتفاقی که از صمیم قلب امیدواریم رخ بدهد. 

فیکس شدن در جلسه شبانه 

استقلال در حالی وارد زمین شد که حسین حسینی پس از مدت‌ها دوباره در ترکیب ثابت آبی‌پوشان قرار گرفته بود. از قرار معلوم، ایده استفاده از حسینی روز سه‌شنبه میان مربیان استقلال مطرح شده و در جلسه فنی که پنج‌شنبه شب برگزار شد، حالت قطعی به خود گرفت تا محمد رشید مظاهری دوباره مانند دو هفته آغازین فصل جدید نیمکت‌نشین شود. 

حرکت زیر باران 

کاروان استقلال ساعت ۱۳ جمعه در حالی هتل محل اقامت خود را به مقصد ورزشگاه محل برگزاری بازی ترک کرد که هوای مسجدسلیمان بارانی بود. اتفاقاً همین مسئله موجب شد استقلالی‌ها چند دقیقه زودتر حرکت کنند چون با توجه به بارش باران، جاده لغزنده شده و اتوبوس حتماً باید با سرعت کمتری حرکت می‌کرد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها