کد خبر : 57601

معمای پیچیده جدایی یا برگشتن مدافع استقلال

معمای پیچیده جدایی یا برگشتن مدافع استقلال

بدون شک یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های این فصل فوتبال ایران مربوط به هروویه میلیچ، مدافع- هافبک کروات باشگاه استقلال می‌شود. میلیچ فصل گذشته یکی از خوب‌های استقلال بود و این فصل هم شروع خوبی در ترکیب آبی‌ها داشت، اما در ادامه به دلایل نامعلوم از سوی محمود فکری کمتر به بازی گرفته شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، خب البته استقلال برای این پست محمد نادری را هم جذب کرده بود، اما حتی در مسابقاتی که نادری قادر به حضور در زمین نبود هم فکری به میلیچ بازی نمی‌داد و مثلا از محمد دانشگر در این پست غیرتخصصی استفاده می‌کرد.

مجموعه این مسائل در کنار شایعه هرگز تایید نشده استفاده میلیچ از مواد نیروزا باعث شد فضای اطراف این بازیکن بسیار کدر و مبهم شود. نهایتا هم او ساعاتی بعد از دربی تهران، ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد تا ابهامات در مورد وی بیشتر شود. بعد از ترک ایران حتی شایعه فسخ قطعی قرارداد و جدایی کامل میلیچ از استقلال هم منتشر شد، اما به‌نظر می‌رسد حالا او در مسیر بازگشت به جمع آبی‌پوشان قرار گرفته است.

خود هروویه در فضای مجازی از در راه بودن خبرهای خوش حرف زده و مدیران باشگاه هم می‌گویند با جلب رضایت این بازیکن، او به زودی برمی‌گردد. بهانه اصلی میلیچ برای ترک ایران، عدم پایبندی باشگاه به تعهدات مالی‌اش بوده، اما حالا گویا استقلالی‌ها قبول کرده‌اند پول او را بدهند و نیز شرط میلیچ برای تمدید قراردادش تا پایان فصل آینده را هم پذیرفته‌اند. اگر همه این مسائل درست باشد،‌ جای تاسف دارد که چرا این گره زودتر باز نشد و استقلال در چند بازی مهم نتوانست از میلیچ استفاده کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها