کد خبر : 57591

چند سوال از محمود فکری

چند سوال از محمود فکری

نمایش استقلال در هفته سیزدهم لیگ باعث شد تا سوالات مختلفی در ذهن هواداران این تیم به وجود بیاید.

به گزارش فوتبالی، استقلال برای دومین هفته متوالی موفق به کسب برد نشد تا حالا در خطر از دست دادن صدر باشد.

درست است که استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان، سه بار توپ را به تیر دروازه حریف زد اما بدشانسی تنها عامل از دست دادن امتیاز در مسجدسلیمان نیست.

اولین سوالی که فکری باید به آن پاسخ دهد، استفاده از ترکیبی جدید و غیرقابل پیش‌بینی در مسجدسلیمان بود. او نه تنها دروازه‌بان تیمش را تغییر داد بلکه مصدومیت مرادمند باعث شد تا او تغییرات زیادی در خط دفاع تیمش به وجود بیاورد. 

سرمربی استقلال در تصمیمی که می‌توان آن را عجیب دانست، هر دو هافبک دفاعی تخصصی تیمش یعنی ریگی و مهدی‌پور را نیمکت نشین کرد تا تیمش با آرایشی جدید در خط میانی به مصاف تیم مجتبی حسینی برود.

تغییرات مداوم در ترکیب استقلال این نظریه را مطرح می‌کند که فکری و همکارانش بعد از 13 هفته هنوز نتوانسته‌اند ترکیب ایده‌الشان را پیدا کنند و هنوز به دنبال آزمون و خطا هستند.

سوال دیگری که هواداران استقلال منتظرند فکری به آن پاسخ دهد تغییر سیستم این تیم است و استقلال که در 12 هفته گذشته با 4 مدافع به مصاف حریفانش رفته بود، ترجیح داد در بازی امروز تیمش را با سه دفاع به مصاف نفت مسجدسلیمان بفرستد و باید دید مصدومیت مرادمند باعث این تغییر سیستم شده یا فکری دلایل دیگری برای این کار داشته است.

تعویض‌های عجیب فکری، هنوز برای هواداران این تیم سوال است. او محمدحسین فلاح جوان را در دقایق پایانی جانشین یکی از دو مهاجم اصلی تیمش کرد و اگر چه فرستادن بابک مرادی به زمین، به سود استقلال تمام شد اما هوادار استقلال حق دارد این سوال را بپرسد که وقتی چنین بازیکن باانگیزه و تاثیرگذاری در خط میانی وجود دارد، چرا فکری از او در ترکیب اصلی استفاده نمی‌کند.

نیمکت نشین کردن مظاهری و بازی دادن به حسینی هم یکی دیگر از تصمیمات عجیب فکری بود. مظاهری که با سیوهایش نقش مهمی در صدرنشینی استقلال داشت، به دلایلی نامعلوم و احتمالا گل خوردن از سایپا به نیمکت تبعید شد تا حسینی جای او را بگیرد و نشان دهد که هنوز قابلیت دریافت گلهای عجیب و غریب را دارد و احتمالا در بازی بعدی باید از روی نیمکت شاهد بازی بعدی تیمش باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها