کد خبر : 57579

حرصی که جانشین ارسلان به استقلالی ها وارد کرد

حرصی که جانشین ارسلان به استقلالی ها وارد کرد

محمدحسین فلاح هم می توانست در لحظات پایانی به یک جوان گلزن برای تیم فکری تبدیل شود ولی او موقعیت بسیار خوبی را هدر داد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال دو نیمه کاملا متفاوت را مقابل نفت مسجدسلیمان گذراند. آبی پوشان در نیمه نخست کمی سردرگم و بی برنامه نشان دادند هر چند در همان 45 دقیقه ابتدایی نیز فرصت گلزنی داشتند که توپ قایدی به تیر دروازه برخورد کرد و فرهاد کرمانشاهی نیز شوت دیدنی رضاوند را راهی کرنر کرد.

آبی پوشان در این دیدار سه بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبیدند اما شاید آخرین فرصت آنها برای گلزنی که در دقیقه 94 به دست آمد، بیش از سایر توپ هایی که وارد دروازه نشد، باعث حسرت استقلالی ها شده باشد.

در این دیدار و در دقیقه 87 محمود فکری دست به تغییر عجیبی در ترکیب تیمش زد و او ارسلان مطهری مهاجم تیمش را از زمین بازی بیرون کشید و محمدحسین فلاح را جایگزین او کرد که این بازیکن جوان که از تیم امید به بزرگسالان اضافه شده است، می توانست تعویض طلایی هفته لقب بگیرد.

در آخرین ثانیه های بازی و در حالیکه استقلال برای زدن گل برتری کاملا روی دروازه نفتی ها خیمه زده بود، ارسال خوب دانشگر با عبور از مدافعین نفت مسجدسلیمان به محمدحسین فلاح رسید ولی مهاجم جوان آبی ها در حالیکه هیچ مدافعی را در کنارش نمی دید، در مصافی تک به تک با فرهاد مجدکرمانشاهی سنگربان نفت، نتوانست به خوبی توپ را کنترل کند.

 

 

 

 

 

همین غفلت فلاح جوان و استپ بسیار بد او، باعث شد توپ از پای این بازیکن جدا شده و به سنگربان مسجدسلیمانی ها برسد. نکته مهم اینکه کمک داور بازی در این صحنه، اعتقادی به آفساید نداشت و فلاح در حالیکه می توانست با باز کردن دروازه نفت مسجدسلیمان علاوه بر واریز سه امتیاز شیرین به حساب استقلال، مهم ترین شب زندگیش را نیز بسازد اما با کنترلی بد، یک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد تا در نهایت تنها آه و افسوس نصیب این بازیکن جوان شود که از تیم امید به بزرگسالان استقلال اضافه شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها