کد خبر : 57550

اولین بازیکنی که در نیم فصل از پرسپولیس جدا می‌شود


اولین بازیکنی که در نیم فصل از پرسپولیس جدا می‌شود

امید عالیشاه شاید این بار دیگر برای پس گرفتن جایگاهش تلاش نکند.

امید عالیشاه و پرسپولیس گویا قرار نیست به یک ثبات نسبی در حضور همدیگر برسند. هر اتفاقی در پرسپولیس می‌تواند جایگاه عالیشاه در این تیم را به خطر انداخته و امکان تبعید همیشگی او به نیمکت را افزایش دهد. بازیکنی که به تازگی و بعد از رفتن بشار رسن شانس حضور در ترکیب به صورت اصلی و یا تعویضی را پیدا کرده حالا با بازگشت مهدی ترابی مجددا گزینه تبعید به نیمکت را پیش روی خود می‌بیند.

اتفاقی که باعث شده زمزمه جدایی این بازیکن در نیم‌فصل برسر زبان‌ها بیفتد. عالیشاه که در اراک و به دلیل غیبت سیدجلال حسینی با بازوبند به میدان رفت شاید خیلی زود بازوبند محبوبش را واگذار کرده و پرسپولیس را ترک کند.

امید که اولین تعویضی یحیی مقابل آلومینیوم بود در زمان حضورش در میدان یک پاس کلیدی را به نام خودش ثبت کرد و البته آنقدر خوش‌شانس نبود که یک پاس گل به نامش ثبت شود. بازیکنی که در این فصل بیش از ۳۰۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفته و آن هم در شرایطی که یحیی گزینه‌های زیادی برای ترجیح دادن به کاپیتان دومش نداشته است.

حضور ترابی و احتمال بازی کردن او در پست هافبک و یا حتی رفتنش به خط حمله که امیری را به پست خود برمی‌گرداند جا را برای عالیشاه از این هم تنگ‌تر خواهد کرد. این بازیکن هم در فرصتی که در این مدت برای حضور در ترکیب داشت به جز یک پاس گل نتوانست عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد تا شاید بتواند نظر منفی سرمربی را عوض کند. با این شرایط بعید به نظر می‌رسد که شماره ۲ علاقه‌ای به ماندن و امتحان کردن مجدد شانس خودش را داشته باشد. او در این چند فصل اخیر متوجه شده که هیچ اتفاقی حتی تغییر کادرفنی هم نمی‌تواند تغییری در وضعیت او ایجاد کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها