کد خبر : 57485

بردها برای یحیی، باخت‌ها برای رسول‌پناه


بردها برای یحیی، باخت‌ها برای رسول‌پناه

از مصاحبه‌های سرمربی پرسپولیس در نشست‌های خبری مشخص است او با تاکتیک خاصی مقصر شکست‌های تیم را مدیران سابق باشگاه قلمداد می‌کند و خود را وارث بردها می‌داند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران نخستین شکست در لیگ بیستم را برابر آلومینیوم اراک متحمل شد تا شرایطش به مراتب سخت‌تر بشود. سرخ‌های تهرانی که بعد از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، روزهای خوبی را در لیگ سپری نمی‌کنند،  از شش بازی اخیر  خود در لیگ فقط ۷ امتیاز کسب کرده‌اند اما جدا از مسائل فنی، پرسپولیس این روزها درگیری ‌حاشیه‌هایی شده که یحیی گل‌محمدی ، خود برای تیمش ایجاد کرده است.

درباره شیوه مدیریت مهدی رسول‌پناه و علی رغبتی و عملکرد ضعیف و پراشتباه آنها برای حفظ بازیکنان پرسپولیس نقدهای زیادی وجود دارد اما در اینکه بعد از گذشت ۱۰ بازی، دلیل ناکامی‌ها از سوی گل‌محمدی باز هم عملکرد دو مدیر سابق باشگاه قلمداد می‌شود، دیگر پذیرفتنی نیست. به گواه اظهارات پیشکسوتان باشگاه، این تیم مهاجم گلزن خوب در اختیار ندارد که این امر ارتباطی با مدیران سابق ندارد چراکه آنها بر اساس خواست گل‌محمدی در پست مهاجم در کنار عیسی آل‌کثیر، مهدی‌خانی و آرمان رمضانی را جذب کردند که در عمل نشان داده‌اند کیفیت مطلوبی ندارند. سرمربی پرسپولیس که این روزها بعد از هر ناکامی تیر انتقاد خود را به سوی رسول‌پناه نشانه می‌رود، آیا درباره عملکرد ضعیف دو مهاجم جذب شده، توضیح قانع‌ کننده‌ای داده است؟

پرسپولیسی که چهار دوره قهرمان لیگ شده و سالهای رویایی را سپری کرده، این روزها به واسطه مباحث فنی و ضعفی در که در برخی خریدهای گل‌محمدی وجود داشته، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند اما سرمربی تیم به جای پیدا کردن راه حل فنی و پاسخگویی درباره خریدهایش، راه آسان‌تر (انداختن تقصیر به گردن دیگران) را در پیش گرفته است.

کسی نمی‌تواند علکرد فنی گل‌محمدی و کادر فنی‌اش را زیر سوال ببرد چون پرسپولیس با همین کادر در میان قدرت‌های آسیا به فینال رسید اما همین کادر فنی با دانش، این روزها درگیر ‌حاشیه شده است که نتیجه‌ای جز ناکامی برای تیم ندارد. همین کادر فنی می‌تواند در کنار نقد به عملکرد مدیران سابق، اندکی هم اشتباه خود را قبول کند و با پذیرفتن بخشی از تقصیر، راه‌حل مشکل تیم را در آرامش پیدا کند. 

از صحبت‌های گل‌محمدی پیداست که او تاکتیک برد برای ما و باخت برای دیگران را در پیش گرفته که به نوعی برایش دو سر برد باشد اما همین تاکتیک، بر خلاف تصور یحیی، سعادتی برای پرسپولیس در پیش نخواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها