کد خبر : 57482

آقای گل‌محمدی ۱۱ میلیارد گرفتی این تیم را تحویل بدهی؟!

آقای گل‌محمدی ۱۱ میلیارد گرفتی این تیم را تحویل بدهی؟!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقای گل محمدی که ۱۱ میلیارد قرارداد بستی و ۸۰ درصدش را هم گرفتی و کلی هم آپشن در قراردادت داری! ما از نظر مهره هیچ کم و کسری نداریم و دست کادر فنی بازِ باز است.

به گزارش مشرق، نتایج پرسپولیس در فصل جاری پس از ۴ قهرمانی متوالی و قدرت اول فوتبال باشگاهی کشور بودن طی این سالها، به شدت مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته است.

مرتضی فنونی زاده درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و چرایی عدم نتیجه گیری این تیم حرف زد.

آقای گل محمدی که ۱۱ میلیارد قرارداد بستی و ۸۰ درصدش را هم گرفتی و کلی هم آپشن در قراردادت داری! ما از نظر مهره هیچ کم و کسری نداریم و دست کادر فنی بازِ باز است. به جای پرداختن به حواشی بیا و به وضعیت فنی پرسپولیس رسیدگی کن. ما که می دانیم شما هر جا بودی نصفه کاره بیرون رفتی!

اکسین البرز، ذوب آهن، تراکتور، نساجی قائمشهر، همین پرسپولیس و شهرخودرو تیم هایی بودند که همه با تو نصفه کار کردند. من و تو با هم در کلاس مربیگری بودیم ولی چطور است که الان تو میلیاردری ولی من یک زندگی ساده دارم؟ فوتبال را به خاطر مردم دنبال کن و اینقدر دنبال وجهه مالی و مادی فوتبال نباش! قول می دهم چند سال بعد همه می فهمند که رسول پناه چه خدماتی برای فوتبال پرسپولیس انجام داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها