کد خبر : 57455

تلاش یحیی گل محمدی برای برکناری افشین پیروانی از پرسپولیس؟!

تلاش یحیی گل محمدی برای برکناری افشین پیروانی از پرسپولیس؟!

رئیس هیات مدیره سابق پرسپولیس در اظهارات خود مدعی شده است که یحیی گل محمدی به دنبال برکناری افشین پیروانی سرپرست این تیم بوده است.

به گزارش ایلنا، مهدی رسول پناه رئیس سابق هیات مدیره پرسپولیس پس حواشی فراوان و انتشار ویدئوهای جنجالی از وی در فضای مجازی و بعد از صحبت های یحیی گل محمدی علیه وی از سمت خود استعفا کرد. از طرفی با معرفی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس توسط وزیر ورزش و عدم حضور نام رسول پناه نشانگر این بود که وزیر ورزش با استعفا وی موافقت کرده است.

رسول پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس شب گذشته با انتشار بیانه‌ای نسبت به صحبت‌های یحیی گل محمدی واکنش نشان داد و در قسمتی از این بیانیه اعلام کرد که گل محمدی مخالف حضور افشین پیروانی روی نیمکت این تیم بوده استو این درحالی است که پیروانی پیش از حضور گل محمدی و در زمان حضور کالدرون روی نیمکت این تیم سرپرست سرخ‌پوشان بوده است.

رسول پناه در متن بیانیه ای خود در این خصوص گفت: اگر به خواسته شما گوش داده بودیم الان بیشتر پُست های باشگاه از جمله مدیریت حقوقی ، روابط عمومی،  سرپرستی تیم، معاونین باشگاه و ...  را باید از نفرات مورد نظر شما انتخاب می کردیم. ولی هیئت مدیره مخالف بود. شاید حالا خیلی ها متوجه شوند که چرا در این مدت از این افراد و منتصبین باشگاه انتقاد کردید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها