کد خبر : 57454

میلیچ دوباره استقلالی شد

میلیچ دوباره استقلالی شد

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد هروویه میلیچ برای امضای قرارداد جدید به تهران سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال تهران اعلام کرد هروویه میلیچ با این تیم روی مدت و مبلغ معین برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است و به همین منظور راهی تهران می‌شود.

حجت نظری در این خصوص گفت: باتوجه به اینکه هم ایشان مدنظر داشت که قراردش تغییر کند و هم عملا چیزی خیلی به پایان قراردادش نمانده، بنابر این شد که قرارداد جدیدی را تعیین کنیم و باتوجه به اینکه ایشان بازیکن ماست عملا قراردادش به عنوان بازیکن جدید شناخته نمی‌شود، صرفا تمدید است.

او درباره مبلغ قرارداد گفت: اجازه بدهید که درخصوص مبلغ قرارداد صحبتی نکنم چون ما توافقی کردیم که این توافق هنوز مکتوب و امضا نشده و ما هنوز منتظریم که آقای میلیچ برگردد و در نهایت آن توافق را ثبت کنیم. مطمئن باشید قرارداد ایشان از ۶۰۰ هزار یورو که گفته شده خیلی کمتر است. حتی این عدد از ۶۰۰ هزار دلار هم کمتر است اما شما اجازه بدهید که من عدد نگویم. تاکید می‌کنم که با ایشان روی یک مبلغ مشخص و روی یک مدت مشخص برای تمدید توافق کردیم بعد از امضای قرارداد درخصوص آن صحبت می‌کنیم. 

به خاطر طلب از استقلال رفته بود اما به دنبال قرارداد جدید است؟ نظری در پاسخ به این سوال گفت: اجازه بدهید وقتی ایشان خودش به ایران بازگشت در این خصوص صحبت کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها