کد خبر : 57453

اولین انتقاد صریح پیشکسوت پرسپولیس از کادرفنی این تیم

اولین انتقاد صریح پیشکسوت پرسپولیس از کادرفنی این تیم

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی روز گذشته ۲ تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک صحبت کرد.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط سرخ پوشان در بازی با آلومینیوم گفت: به نظر من بازیکنان پرسپولیس مشکلی از نظر فنی ندارند؛ تنها مشکلی که وجود دارد چیدمان بازیکنان توسط کادر فنی است و همچنین تعویض‌ها، هم دیر و هم به صورت اشتباه انجام می‌شوند.

پرسپولیس با این شرایط، مدعی پنجمین قهرمانی نخواهد بود

فنونی زاده ادامه داد: با این بازی‌های بی کیفیتی که تیم پرسپولیس از خود ارائه می‌دهد؛ امسال مدعی قهرمانی نخواهد بود.

او افزود: بازیکنان پرسپولیس مقصر این نتایج نیستند؛ چون هیچ کدام از آن‌ها (به جز ۲ یا ۳ نفر) در پست خودشان بازی نمی‌کنند.

تیم آلومینیوم برای یک امتیاز آمده بود، اما با خوش شانسی به برد رسید

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: در بازی با آلومینیوم، پرسپولیس در همان دقایق اولیه به گل رسید؛ اما متاسفانه نتوانست این نتیجه را حفظ کند و روی ۲ صحنه مشابه، ۲ گل دریافت کرد. کادر فنی این تیم هم برای جبران نتیجه، ناموفق ظاهر شد.

مرتضی فنونی زاده همچنین درباره نقاط ضعف پرسپولیس در این فصل افزود: به نظر من کادر فنی کنونی پرسپولیس کارآیی لازم را برای هدایت این تیم ندارد. از طرف دیگر، حواشی مدیریتی در این فصل ضربه بزرگی به این تیم وارد کرده اند و اگر ادامه پیدا کنند مشکلات این تیم بیشتر خواهند شد.

او همچنین گفت: در این بازی هم مانند بازی‌های قبل، پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را از دست داد و روی یک صحنه نوراللهی موقعیت صد درصد گل را خراب کرد.

داوری بازی مشکلی نداشت

بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: درباره صحنه گل اول آلومینیوم که مشکوک به آفساید بود، باید کارشناسان داوری نظر بدهند؛ اما به طور کلی داوری در این بازی نقطه تاریکی نداشت. به نظر من اگر مسئولان فدراسیون بتوانند برای فصل‌های بعد لیگ برتر از تکنولوژی کمک داور ویدیویی استفاده کنند؛ دیگر شاهد هیچ حرف و حدیثی در خصوص داوری نخواهیم بود.

او در پایان گفت: هواداران پرسپولیس نگران این تیم نباشند؛ ان شاءالله این تیم با بازگشت عیسی آل کثیر و مصدومان و اضافه شدن چند بازیکن تاثیرگذار دوباره به روز‌های اوجش بر می گردد. کمبود سید جلال و کنعانی در این بازی کاملا مشهود بود؛ اما احسان حسینی هم بازیکن جوان و خوبی است و مقابل آلومینیوم بازی خوبی ارائه داد. ان شاءالله این تیم در ادامه، روند رو به رشد خود را پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها