کد خبر : 57404

خبر خوب سخنگوی استقلال در خصوص 3 بازیکن کلیدی تیم

خبر خوب سخنگوی استقلال در خصوص 3 بازیکن کلیدی تیم

عضو هیات مدیره استقلال اخبار خوبی به هواداران در خصوص آخرین وضعیت 3 بازیکنی که زمزمه هایی در مورد جدایی آنها وجود دارد داد.

هروویه میلیچ، شیخ دیاباته و مهدی قایدی هر یک به نوعی در روزهای اخیر اخباری در خصوص احتمال جدایی آنها از استقلال منتشر شد.

میلیچ که به دلیل مطالباتش از ایران رفته است و شیخ دیاباته و مهدی قایدی هم گفته می شود پیشنهادهایی از ایتالیا و آلمان دارند.

حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال در گفتگو با ایلنا در مورد این سه بازیکن توضیحاتی ارائه داد.

حجت نظری در گفتگو با خبرنگاران پس از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درخصوص وضعیت هروویه میلیچ اظهار داشت: طی مذاکراتی که از پیش آقایان عبدیان و مددی در این حوزه شروع کرده بودند، این مطلب مربوط به امروز نیست و ما اتفاقی که افتاده را اطلاع رسانی می‌کنیم که نگران وضعیت میلیچ بودند توضیح می‌دهیم که مذاکرات به سرانجام رسیده و ما امیدواریم ظرف مدت کوتاهی مجددا ایشان را در کنار بقیه بازیکنان در این تیم ببینیم.

سخنگوی باشگاه استقلال  در این خصوص گفت: من تاکید میکنم دلیل اینکه خروج میلیچ چه بوده صحبت نمیکنم چون بحث زیاد و مفصل است. هواداران الان نیاز دارد بداند که قرارداد آقای میلیچ در ماه فعلی به پایان می‌رسد و خواه یا ناخواه اگر بخواهیم او را در ادامه داشته باشیم باید قرارداد جدید امضا کنیم.

حجت نظری درباره وضعیت شیخ دیاباته و شایعه پیشنهاد همکاری از ایتالیا هم گفت: آقای دیاباته بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد. تلاش ما این بوده و هست که ایشان را نگه داریم و تکرار میکنم که هواداران بزرگ باشگاه استقلال هوشیار باشند و به شایعات توجه نکنند. ما نه می‌خواهیم دیاباته و قایدی را از دست بدهیم. مطمئنا همه تلاش ما این است که مشکلات مالی ناشی از تعویق پرداخت را رفع کنیم که به زودی مطالبات آنها را پرداخت خواهیم کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها