کد خبر : 57394

ماجرای سمپاشی دلالان در پروژه بازگشت ترابی چیست؟

ماجرای سمپاشی دلالان در پروژه بازگشت ترابی چیست؟

شرایطی به وجود آمده تا مهدی ترابی به پرسپولیس برگردد، بازیکنی که با سوءمدیریت مهدی رسول‌پناه از جمع سرخپوشان جدا شده بود، با مدیریت اصولی و دور از جنجال سمیعی یک گام تا بازگشت به پرسپولیس فاصله دارد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی ترابی فقط یک امضای قرارداد تا بازگشت به پرسپولیس فاصله دارد. نزدیکان به این بازیکن می گویند تنها بهانه ای که ترابی راضی به جدایی از العربی و توافق با این باشگاه بر سر ترک قطر شده، فقط بازگشت به جمع سرخپوشان است.

البته این بازیکن با استفاده از یک گاف بزرگ مدیریتی، توانست به راحتی از پرسپولیس جدا شود. در آن زمان، مهدی رسول پناه مدیریت باشگاه را بر عهده داشت. اگر او فقط ۲۵۰ میلیون تومان از قرارداد چند میلیاردی ترابی را به موقع واریز می کرد، جلوی فسخ یکطرفه قرارداد این بازیکن گرفته می شد و مهدی نمی توانست سرخپوشان را به این راحتی ترک کند. حالا او پس از یک ناکامی در انتخابش، به ایران و باشگاه پرسپولیس نزدیک شده واگر دلالان بگذارند، به پرسپولیس بازمی گردد. دراین صورت، مهدی را دوباره در خط حمله سرخپوشان می بینیم.

برخی دلالان با روی آوردن به رفتارهای عجیب و باورنکردنی مشغول سمپاشی هستند تا ترابی را از پرسپولیس دور کنند. به عنوان مثال، یکی از این افراد با استفاده از چند جوان که صفحات فیک اینستاگرام دارند، به صفحه ترابی هجوم برده و برایش از زبان هواداران پرسپولیس کامنت های منفی می گذارند. آنها تلاش می کنند به ترابی این موضوع را بفهمانند که هواداران پرسپولیس اصلا دوست ندارند او به جمع سرخپوشان بازگردد زیرا در ابتدای فصل، به بدترین شکل ممکن، تیم شان را ترک کرده در حالی که طرفداران پرسپولیس به خصوص در شرایط فعلی نیاز مبرمی به بازیکن دارند و چه کسی بهتر از ترابی! حالا شرایطی به وجود آمده تا ترابی به پرسپولیس برگردد. بازیکنی که با سوء مدیریت رسول پناه از جمع سرخپوشان جدا شده بود، با مدیریت سمیعی یک گام تا بازگشت به پرسپولیس فاصله دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها