کد خبر : 57329

محمد انصاری دفاع وسط پرسپولیس در بازی با آلومینیوم؟

محمد انصاری دفاع وسط پرسپولیس در بازی با آلومینیوم؟

مدافع چپ پای پرسپولیس شانس زیادی برای بازی مقابل آلومینیوم اراک ندارد.

به گزارش ایرنا، پس از مصدومیت محمدحسین کنعانی و وضعیت نامشخص سیدجلال حسینی برای بازی روز دوشنبه پرسپولیس و آلومینیوم اراک صحبت ها و اخبار زیادی در خصوص زوج خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار شنیده می‌شود.

خیلی ها اعتقاد دارند سیدجلال به بازی می رسد و کنار او، سیداحسان حسینی یا یکی از هافبک‌های پرسپولیس به زمین می روند. البته خیلی‌ها هستند که درباره محمد انصاری و احتمال حضورش در این بازی صحبت می کنند به همین دلیل برای روشن شدن تکلیف انصاری پرس و جو کردیم و به نکات جالبی دست پیدا کردیم.

با وجود این که انصاری حدود یک ماهی است پس از پایان دوران مصدومیتش کنار پرسپولیس تمرین می کند اما هنوز در شرایط مسابقه قرار نگرفته است. وقتی یک بازیکن از یک مصدومیت طولانی مدت برمی‌گردد باید آرام آرام و در بازی های دوستانه به زمین برود تا هم ترسش از بازی کاهش یافته و هم دوباره آسیب نبیند.

با توجه به اینکه در یکی دو ماه گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا پرسپولیس بازی دوستانه انجام نداده انصاری هم نتوانسته در شرایط بازی قرار بگیرد به خاطر همین ریسک بازی کردنش مقابل آلومینیوم بسیار بالاست. این ریسک هم به خاطر عدم تکرار مصدومیت او و هم به خاطر شرایط فنی است.

البته به احتمال فراوان انصاری در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس برای این بازی قرار می گیرد اما اینکه آیا مقابل آلومینیوم بازی کند یا خیر بسیار بعید است و احتمالش بسیار کم است. مگر اینکه اتفاق دیگری رخ بدهد تا کادر فنی پرسپولیس را مجاب کند از انصاری استفاده کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها