کد خبر : 57115

فکری، استراماچونی را پشت سر گذاشت


فکری، استراماچونی را پشت سر گذاشت

محمود فکری با ثبت پیروزی برابر تراکتور موفق شد ۲۲ امتیازی شده و تا پایان هفته یازدهم از همتای ایتالیایی خود در لیگ نوزدهم، پیشی بگیرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف تراکتور رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود بگذرد و با ۲۲ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

این برد باعث شد تا استقلال بهترین تیم لیگ در بازی‌های خارج از خانه هم شود و از تراکتور پیشی بگیرد اما این تنها سبقت آبی‌پوشان نبود که به ثبت رسید. محمود فکری با این پیروزی شیرین، موفق شد از آندره‌آ استراماچونی نیز پیشی بگیرد و سرمربی ایتالیا را پشت سر بگذارد.

در لیگ نوزدهم و تا پایان هفته یازدهم، استراماچونی موفق به کسب ۲۱ امتیاز شده بود. تیم تحت هدایت او ۶ برد، سه تساوی و ۲ باخت را تجربه کرد و در هفته یازدهم با نتیجه ۲ بر یک در مازندران از سد تیم تحت هدایت رضا مهاجری گذشت. حالا تیم محمود فکری توانسته با ۶ برد، چهار تساوی و یک باخت و کسب ۲۲ امتیاز از تیم استرا پیشی بگیرد.

در لیگ نوزدهم استقلال تا پایان هفته یازدهم ۲۳ گل زده بود و ۱۰ بار دروازه‌اش باز شده بود اما تیم فکری تا به اینجا ۱۶ گل زده و هفت بار تسلیم شده است. یعنی تیم فکری هفت گل کمتر به ثمر رسانده و از طرفی سه گل هم کمتر خورده است. باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

سرمربی اسبق استقلال تا پایان هفته سیزدهه به امتیاز ۲۵ رسید و باید دید فکری در همین مدت و در دیدار برابر تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان چه نتایجی را به دست می‌آورد. کسب سه امتیاز از این ۲ بازی همه چیز را بین این سرمربی به تساوی خواهد کشاند اما اگر فکری بتواند چهار یا ۶ امتیاز از تیم‌های صادقی و حسینی بگیرد می‌تواند به این مساله استناد کند که از تیم جذاب استراماچونی هم در یک بازه زمانی مشابه، بیشتر امتیاز جمع‌آوری کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها