کد خبر : 57073

انتقاد تند معروفترین یاغی پرسپولیس در قامت مربی

انتقاد تند معروفترین یاغی پرسپولیس در قامت مربی

مربی تیم فوتبال فولاد که یکی از بازیکنان منتقل شده از پرسپولیس به استقلال بود، گفت: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است چرا که همه اتفاقات باید به سود این تیم رقم بخورد!

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب پس از شکست دو بر یک فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: به تهران آمده بودیم تا بازی را ببریم و برای آن هم برنامه داشتیم چون به توانایی تیم‌مان ایمان داشتیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: همه چیز را در شرایط عادی سنجیده بودیم. بازی را مقابل پرسپولیس بد شروع کردیم و گل خوردیم. در روند بازی گل تساوی را زدیم. پس از آن هم دو سه موقعیت داشتیم اما نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

وی درباره درگیری‌هایی که در جریان مسابقه روی نیمکت دو تیم رقم خورد تصریح کرد: متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که عجیب است. همیشه به خودم اجازه نمی‌دهم صحبت کنم چون در حیطه من نیست و می گویم بگذاریم کارشناسان داوری صحبت کنند. در این فصل، چهار بار داوری برای ما توسط آقای زاهدی فر صورت گرفته است که در بازی با استقلال پنالتی را به اشتباه تشخیص ندادند. بازی با نساجی برای ما پنالتی نگرفتند. در این بازی هم یکسری سوت‌هایی زده می‌شود که نمی دانم چه بگویم.

هاشمی نسب ادامه داد: متاسفانه سوت‌هایی زده می‌شود که اصلاً ندیده‌ام. روی گل دوم پرسپولیس اصلاً خطایی نبود که خطا گرفتند و همان توپ هم گل شد.

مربی فولاد درباره برنامه بازی‌ها تاکید کرد: پرسپولیس در فینال آسیا بوده است به‌جای اینکه پنج روز در میان بازی کند ما داریم در این زمان‌ها بازی می‌کنیم. تمام برنامه ریزی ها طوری شده که بببنیم تیم پرسپولیس چه زمانی راحت است بازی کند. داور به مربی حریف می‌گوید لباس فولاد، مشکی است اما آنها نمی‌پوشند. برازنده پرسپولیس است که می‌گویند تیم خاص. فیلمبرداری صدا و سیما به داور چهارم می‌گوید پنالتی فولاد درست نبود. واقعاً چه باید گفت؟

وی تاکید کرد: من ۲۰ سال است با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنم. تمام زندگی ما شده است جنگ و جدل با هواداران تیم خاص. نسل عوض شده و چیزی نمی‌دانند. نصف عمرمان گذشته است و باز هم ادامه دهند.

هاشمی نسب ادامه داد: می آیند قبل از بازی درباره نیمکت فولاد صحبت می‌کنند. همین تیم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن، استقلال تهران و امروز هم با ما نیمکت آرامی ندارد. با تمام احترامی که به کریم باقری رفیق ۳۵ ساله‌ام قائلم آنها خیلی مظلوم نمایی می‌کنند که نیمکت ما آرام است.

مربی فولاد گفت: من که مهدی هاشمی نسب هستم آدم بد فوتبال شده اما شما خودتان را مظلوم نشان ندهید.

هاشمی نسب تصریح کرد: من هم یک روزی خاص بودم و این چیزها را در فوتبال دیدم. شما همبازی خود من هستید اما نمی دانم چه کسانی می آیند و به مربی ما فحاشی می‌کنند. من هم خاص بودم؛ قبل از دربی که یک اخطاره بودم و خطا می‌کردم. باید اخراج می‌شدم اما داور می‌آمد می‌گفت آقای هاشمی نسب بازی بعدی دربی دارید. بله من هم یک روز خاص بودم و هوایم را داشتند.

مربی فولاد صحبت‌های تند خود را ادامه داد و تاکید کرد: مردم آدم‌ها را خیلی خوب می‌شناسند و مظلوم نمایی نکنید. همه چیزمان به همدیگر می‌آید. تو را به قرآن سیاه نمایی نکنید و مظلوم نمایی نداشته باشید. ان‌شاالله آنها در ادامه راه موفق باشند. واقعاً تیم خاص برازنده آنهاست.

هاشمی نسب یادآور شد: بازیکن آنها بعد از ضربه پنالتی دو بار باید کارت قرمز می‌گرفت اما چون فولاد هستیم مثل بقیه تیم‌ها رفتار می‌شود. ما خاص نیستیم و امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها