کد خبر : 56949

یک گام تا جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس با این نامه

یک گام تا جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس با این نامه

بوژیدار رادوشوویچ با ارسال نامه دوم به باشگاه پرسپولیس خواستار پرداخت مطالباتش شده است.

به گزارش ورزش سه، دروازه بان کروات تیم پرسپولیس پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حالت دلخوری از جمع پرسپولیسی ها جدا شد و به کرواسی رفت اما با تغییرات در راس کادر مدیریتی، ابراهیم شکوری مذاکراتی را با این بازیکن انجام داد و در نهایت برای بازگشت وی به توافق رسید.

با این حال همین زمان رادوشوویچ در گفتگو با خبرنگار ما درباره این توافق گفت: «بدون دریافت حتی یک یورو به ایران می‌آیم، آن ها روی کاغذ نوشتند که «به زودی» قراردادت را پرداخت می‌کنیم؛ مثل همیشه گفتند انشالله.»

با این حال رادوشوویچ پس از ورود به ایران حدود 60 هزار یورو از بدهی 120 هزار دلاری اش را گرفت تا رقم طلبش از فصل گذشته نصف شود. او از قرارداد این فصلش هنوز چیزی نگرفته و همچنین نسبت به موعد بعدی پرداخت (ابتدای سال جدید خورشیدی) بی اعتماد است و به همین خاطر نامه جدید خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.

بوژیدار که پیش تر با فدراسیون جهانی فوتبال برای دریافت مطالباتش مکاتبه کرده بود، یک نامه نیز برای پرسپولیس ارسال کرد و حالا طبق قوانین فیفا با ارسال نامه سوم، می‌تواند به طور قانونی فسخ کند و همچنین خواستار پرداخت مبلغ قرارداد سال های بعدی اش شود. قرارداد او در دوره محمدحسن انصاری فرد به مدت سه سال تمدید شده بود و ممکن است این گلر کروات با هزینه دادرسی، حدود یک میلیون یورو بدهی روی دست پرسپولیس بگذارد. باید دید ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی در این باره چه خواهند کرد. عصر امروز شکوری در این باره گفته بود که آن ها قصد ادامه همکاری با رادو را دارند.

به نظر می‌رسد که رادوشوویچ تصور می‌کند جایی در برنامه های کادرفنی ندارد و نسبت به رفتار مدیریت باشگاه نیز گله مند است و جدایی بازیکنانی چون هرویه میلیچ سبب شده تا او هم در همین مسیر قرار بگیرد و هیچ بعید نیست که یازدهمین جدایی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته، باسابقه ترین خارجی تاریخ این باشگاه باشد؛ بازیکنی که اگر تا پایان قرارداد در پرسپولیس می‌ماند، به یکی از کاپیتان های این تیم تبدیل می‌شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها