کد خبر : 56919

3 حاشیه داغ این روزهای استقلال

3 حاشیه داغ این روزهای استقلال

استقلال روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارد، پس از رفتن میلیچ داستان احضار وریا به کمیته انضباطی و اخراج باقری سروصدا به پا کرده است

همشهری- امیرحسین اعظمی| درست یک‌ساعت پس از داربی و درحالی‌که بازیکنان استقلال با حضور در جمع خبرنگاران علیه مسئولان باشگاه طغیان کرده بودند، می‌شد پیش‌بینی کرد آبی‌ها قرار است با حاشیه‌ها و چالش‌های جدیدی روبه‌رو شوند اما نه تا این اندازه!

حاشیه‌ها با مصاحبه‌های تند بازیکنان علیه مدیران باشگاه کلید خورد اما با رفتن هروویه میلیچ از ایران شکل تازه‌ای به ‌خود گرفت و با کنار گذاشته‌شدن فرشید باقری از تیم و دعوت وریا به کمیته انضباطی باشگاه به اوج خود رسید.

استقلال حالا تبدیل به خبرسازترین تیم لیگ شده، تیمی که با فکری امتیازات خوبی جمع کرده و فقط به یک ‌برد نیاز دارد تا به صدرجدول برگردد.

احضار وریا برخلاف نظر فکری

وریا غفوری که همواره به صراحت لهجه‌اش معروف بوده، بعد از داربی صریح‌ترین انتقادها را از مسئولان استقلال انجام داد و برخلاف سایر بازیکنان که از مددی نامی نیاورده بودند، مدعی شد مدیرعامل باشگاه بدون اجازه وزارت ورزش هیچ تصمیمی نمی‌گیرد. با این ادعا شایعه دعوت وریا به کمیته انضباطی باشگاه بر سر زبان‌ها افتاد اما فکری پشت کاپیتانش درآمد و از مدیران باشگاه خواست تا احضاری در کار نباشد. با این حمایت پیش‌بینی می‌شد قضیه وریا تمام‌شده باشد اما روز گذشته مدیرعامل باشگاه به نمایندگی از هیأت‌مدیره، کاپیتان را به کمیته انضباطی فراخواند! حالا با این اتفاق نه‌تنها وریا، بلکه پیش‌بینی می‌شود مددی با فکری هم وارد یک‌ دوئل شده؛ دوئلی که تنها حاشیه برای استقلال به همراه خواهد داشت.

فرشید؛ یاغی جدید استقلال

تصمیمات پرسروصدای فکری در برخورد با بازیکنان تمامی ندارد. سرمربی آبی‌ها که هنوز بابت نحوه برخورد با میلیچ تحت فشار است، روز گذشته فرشید باقری را هم در اختیار باشگاه قرار داد و او را از حضور در تمرینات منع کرد. عنوان شده باقری در تمرین ریکاوری پس از داربی حاضر نشده با ذخیره‌ها تمرین کند و همین موضوع خشم محمود فکری را به همراه داشته است. براساس شنیده‌ها باقری در هفته‌های گذشته هم به عدم‌حضورش در ترکیب اصلی اعتراض داشته است. این اتفاق در حالی رخ داد که فکری پس از اتفاقات بازی با فولاد در هفته دوم و جبهه‌گیری تماشاگران علیه باقری، حمایت همه‌جانبه‌ای از او انجام داد و با درخواست جدایی این بازیکن مخالفت کرد. حالا با این اتفاق به‌نظر می‌رسد باقری و استقلال به خط پایان رسیده‌اند. یکی از بازیکنان استقلال که رابطه بسیار نزدیکی با باقری دارد در گفت‌و‌گو با همشهری این موضوع را تأیید کرده و گفته است: «فرشید اینجا اصلا خوشحال نیست و چند پیشنهاد خوب هم دارد. باقری دوست دارد تحت هر شرایطی از استقلال جدا 

داستان پرداختی‌ها

مسئله مهم دیگر در استقلال مربوط به پرداختی‌های متفاوت به بازیکنان است. حجت نظری در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره داشته که برخی بازیکنان 30درصد از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند؛ موضوعی که دیدگاه بازیکنان را در مورد مسئولان باشگاه تغییر داده و جو تیم را به‌هم ریخته است. به هر حال استقلال با اینکه موقعیت خوبی در جدول دارد، ولی این روزها روی آتش قدم می‌زند و باید دید آتش این اختلاف‌ها و حاشیه‌ها چه زمانی فروکش خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها