کد خبر : 56850

رسول‌پناه فاش کرد: دلیل اصلی جدایی مهاجم پرسپولیس!

رسول‌پناه فاش کرد: دلیل اصلی جدایی مهاجم پرسپولیس!

فایل جدید منتشر شده از صحبتهای سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس، حاوی نکات مهمی درباره دلیل جدایی علی علیپور از پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، علیپور در شرایطی از پرسپولیس جدا شد و به ماریتیموی پرتغال پیوست که اعلام کرد برای پیشرفت به اروپا آمده اما طبق صحبتهای رسول‌پناه، این تنها دلیل جدایی علیپور از پرسپولیس نبوده است و او به خاطر درگیری لفظی با یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شده است.

در فایل ویدیویی که به تازگی منتشر شده، رسول‌پناه مدعی شده که یحیی به علیپور فحاشی کرده و گفته دیگر او را نمی‌خواهد. طبق صحبتهای سرپرست سابق پرسپولیس، گویا داستان از روزی شروع شده که یحیی مهاجم تیمش را در یک بازی تعویض کرده و به خاطر این تعویض علی علیپور به سرمربی پرسپولیس فحش ناموسی داده است!

رسول‌پناه با مطرح کردن این صحبتها به دنبال این بوده که نشان دهد او هیچ نقشی در جدایی علیپور از پرسپولیس نداشته و حالا باید دید مهاجم فصل گذشته پرسپولیس واکنشی به این ادعا نشان خواهد داد یا نه. جایی که رسول پناه به عینه می گوید هواداران از این مسایل خبر ندارند اما از مدیریت باشگاه می خواهند علیپور را حفظ کند در حالیکه با آن شرایط اصلا نمی شد علیپور را حفظ کرد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها