کد خبر : 56808

انتشار قسمت جدید از سریال حرف‌های جنجالی مدیرعامل سابق پرسپولیس

انتشار قسمت جدید از سریال حرف‌های جنجالی مدیرعامل سابق پرسپولیس

بخش دیگری از اظهارات جنجالی مهدی رسول‌پناه در جمع چند خبرنگار منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چندی قبل بود که انتشار چند ویدیو که از مهدی رسول‌پناه به صورت پنهانی گرفته شده بود جنجال زیادی به پا کرد و صحبت‌های عجیب سرپرست اسبق پرسپولیس درباره اتفاقات داخلی این باشگاه و اتهاماتش به یحیی گل‌محمدی و شجاع خلیل‌زاده در نهایت نسخه آقای دندان‌پزشک را پیچید.

پس از آن اتفاقات دیگری خبری از رسول‌پناه نبود که گل‌محمدی پس از دربی بار دیگر از حضور رسول‌پناه در هیات مدیره پرسپولیس انتقاد و کرد و حتی به وزیر ورزش بابت جدایی او دو روز وقت داد. پس از صحبت‌های یحیی حالا شب گذشته بخش جدیدی از این فیلم‌ها منتشر شد که سرپرست سابق قرمزها در آن با الفاظی نه‌چندان مناسب صحبت‌های جدیدی علیه گل‌محمدی، علیپور و ترابی مطرح می‌کند و حتی از درگیری میان سرمربی پرسپولیس خبر می‌دهد!

صحبت‌هایی که البته واقعی بودن آن‌ها هنوز بر کسی مشخص نیست و تا به امروز هم بررسی روی آن صورت نگرفته تا در صورت اثبات این حرف‌ها با خاطیان یا در صورت کذب بودن آن با این مدیر پرحاشیه برخورد شود. حال باید دید فشار یحیی و هم‌چنین انتشار این قسمت از صحبت‌های رسول‌پناه باعث جدایی او از پرسپولیس می‌شود یا خیر؛ شاید این قسمت از سریال صحبت‌های رسول‌پناه در نهایت نسخه آقای دندان‌پزشک روی نیمکت پرسپولیس را بپیچد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها