کد خبر : 56774

خبر دارید میلیچ پوزخند زد و علیه ما استوری گذاشت؟

خبر دارید میلیچ پوزخند زد و علیه ما استوری گذاشت؟

دستیار محمود فکری گفت: در خیلی جاها دیدم که می‌گفتند میلیچ با آن استوری از تیم حمایت کرده اما اگر معنی آن استوری حمایت است من دیگر حرفی ندارم.

به گزارش فارس، آرش برهانی دستیار محمود فکری، مصاحبه‌ای مفصل انجام داده که سعی کردیم در اینجا مهمترین بخش های حرف‌های برهانی را منتشر کنیم. نکته‌هایی که او درباره میلیچ هم گفته جالب است.

*کل بازیکنان استقلال باانگیزه هستند و ما نفراتی را در اختیار داریم که از نظر اسم و رسم و سابقه و خدمت به استقلال خیلی بیشتر از میلیچ در این تیم کار کردند اما آنها بیرون نشسته و نه اعتراضی کردند و نه صحبتی انجام دادند.این دلیل نمی‌شود چون یک بازیکن در ترکیب تیم حضور ندارد، رفتار غیرمسؤولانه و غیرحرفه‌ای انجام بدهد و اگر قرار باشد یک نفر قهر کند، یک نفر به تمرین نیاید و یک نفر از کشور برود، نمی‌شود تیم را آماده کنیم.

*در عرض 3، 4 ساعت نمی‌شود یک بازیکن بلیت بگیرد. میلیچ در ذهنش این بوده که ایران را ترک کند و کارش را هم انجام داده است، اما یکسری مسائل در این بین وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. باشگاه استقلال در ابتدای فصل بدهی خیلی‌ها را تسویه کرد تا بتواند مجوز حرفه‌ای گرفته و از نفراتی که جدیداً جذب کرده استفاده کند. همین حالا که با شما صحبت می‌کنم هنوز هم به یکسری افراد تعهد داده شده که مطالبات‌شان پرداخت شود ولی قبول دارم باشگاه نسبت به بازیکنان برای پرداختی‌ها عقب است اینگونه هم نیست که مثلا به یک بازیکن 30 درصد پول داده باشیم و یک بازیکن دیگر کمتر یا بیشتر گرفته باشد.

*در مورد شرایط مالی توضیح دادم و اگر قرار به این مسأله باشد، همه باید هر روز قهر کنند و در تمرینات شرکت نکنند. در هر دو حالت اقدام میلیچ اشتباه و غیرحرفه‌ای بوده چون سرمربی تیم سعی می‌کند بهترین نفراتش را به زمین بفرستد. هیچ مربی دوست ندارد بازیکن خوبش را روی نیمکت بنشاند. شما فکر می‌کنید کادر فنی استقلال نمی‌دانند پست تخصصی محمد دانشگر دفاع چپ نیست؟ ‌اتفاقا ما این مسائل را خوب می‌دانیم اما حتما شرایط دانشگر بهتر بوده که حاضر شدیم او را در پست غیرتخصصی به زمین بفرستیم.اگر یک تیم شکست بخورد یا برنده شود مسوولیت فنی‌اش با سرمربی است و او پاسخگوی باشگاه و هواداران است و کسی به بازیکن خرده نمی‌گیرد.

*شما دیدید نادری بعد از پنج هفته به ترکیب تیم برگشت و تمام تلاش خود را انجام داد حتما میلیچ شرایط آمادگی خوبی نداشته که به زمین نرفته وگرنه اگر او آماده بود سرمربی تیم از وی استفاده می‌کرد. همانطور که ابتدای صحبت‌هایم گفتم اصلاً اسم و سن و سال برای آقای فکری مهم نیست و او از بهترین نفرات و آماده‌ترین‌ها استفاده می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها