کد خبر : 56759

رونمایی از «دربی باز» جدید استقلال در برابر پرسپولیس

رونمایی از «دربی باز» جدید استقلال در برابر پرسپولیس

مهاجم تیم استقلال با به ثمر رساندن سه گل در سه دربی عملکرد خوبی از خودش در این مسابقات به جا گذاشته است.

به گزارش مهر، ارسلان مطهری در همان دقیقه اول دربی ۹۴ قفل دروازه سرخ پوشان را باز کرد تا نوید دیداری جذاب بین دو تیم را بدهد. مطهری که در ثانیه ۶۷ بازی موفق به گلزنی شد، نامش را به عنوان دومین گلزن سریع دربی بعد از علی سامره ثبت کرد. این سومین باری بود که مطهری در دربی موفق به گلزنی شد و این در حالی است که او سومین دربی را تجربه می‌کرد.

مطهری اولین بار در دربی ۹۲ برای آبی پوشان گلزنی کرد. او در آن دیدار زیبا زننده هر دو گل تیمش بود تا سهم بزرگی در دیداری که با تساوی ۲-۲ تمام شد داشته باشد.

مطهری سپس در دربی ۹۳ که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد به میدان رفت که در آن دیدار که در نود دقیقه معمول با تساوی ۲-۲ به پایان رسید موفق به گلزنی نشد. وی سپس در دربی ۹۴ که مربوط به هفته هشتم لیگ برتر بود در ترکیب تیمش قرار گرفت و در همان دقیقه اول گل زد که این سومین گل او در سومین تجربه حضورش در دیدارهای سنتی سرخابی‌های پایتخت است.

مطهری در هیچیک از دربی‌هایی که حضور داشته نه پیروز شده و نه شکست خورده، اما در کار گلزنی بسیار موفق بوده و آمار قابل توجهی در تاریخ این دیدارها از خود به جای گذاشته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها