کد خبر : 56722

قیچی فوق العاده شجاع پاسخی به منتقدان | عکس

قیچی فوق العاده شجاع پاسخی به منتقدان | عکس

ملی‌پوش ایرانی الریان بازی موثری در جریان برتری تیمش مقابل قطر اس. سی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده پس از دو مسابقه سخت که موجب شد انتقاداتی به او وارد شود و دو بار تغییر پست در خط دفاعی تیمش از دفاع مرکزی به سمت راست و سپس چپ بدهد، امروز با یک گل زیبا پاسخ انتقادات را داد.

مدافع سابق پرسپولیس که دو هفته قبل یک گل به خودی زده و در دیدار اخیرشان نیز دو خطای مشکوک به پنالتی انجام داده بود، امروز در جدال با قطر اس. سی و بشار رسن هم‌تیمی سابقش خوش درخشید و پایه‌گذار برتری تیمش شد.

بشار رسن در نیمه اول دو خلق موقعیت و یک شوت در چارچوب داشت که تبدیل به گل نشد ولی در حالی که ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی صفر- صفر رو به پایان بود، دروازه قطر اس. سی روی یک اشتباه باز شد.

در دقیقه ۵۴ الریان صاحب یک ضربه ایستگاهی در فاصله‌ای حدودا ۳۰ متری شد که شوت عبدالعزیز حاتم پس از برخورد به مدافعان قطر اس. سی به سمت راست زمین رفت تا توپ دوم برای این تیم، گل دوم را هم توسط مدافع ایرانی‌اش به همراه داشته باشد.

سانتر دقیق نایف الحضرمی از جناح راست زمین و دفع توپ اشتباه توسط مدافع قطر اس. سی موجب شد تا توپ روی پای شجاع خلیل‌زاده جفت و جور شود و او بدون مکث و ضربه قیچی برگردان تماشایی که چرخش زیبایی گرفت و به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد، گل دوم الریان را به ثمر رساند.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها