کد خبر : 56717

ورمزیار: استقلال بازیکن ترسو نمی‌خواهد


ورمزیار: استقلال بازیکن ترسو نمی‌خواهد

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: آبی‌پوشان بعد از گل نخست به پرسپولیس خیلی عقب کشید و آنها باید بدانند این تیم نیاز به بازیکن ترسو ندارد.

به گزارش ایرنا، صادق ورمزیار در خصوص شهرآورد ۹۴، اظهار داشت: به نظر من بازی خوبی را مشاهده کردیم و در مجموع کمتر شهرآوردهایی با این کیفیت را مشاهده می‌کنیم. گل زودهنگام استقلال به زیبا شدن شهرآورد کمک زیادی کرد.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف استقلال بعد از گل اول، ادامه داد: استقلال روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی داشت اما چیزی که در این مسابقه تعیین کننده بود انگیزه بالا است. آبی‌پوشان بازی را خیلی خوب آغاز کردند اما دلیل عقب نشستن این تیم را بعد از گل اول نمی‌دانم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه فکری اعلام کرده بازیکنان بعد از گل احتمالا ترسیده‌اند، گفت: بازیکنان ترسو به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورند. اگر استقلال عقب نمی‌رفت می‌توانست گل‌های بیشتری را به پرسپولیس بزند.

وی تصریح کرد: فکری باید در نیمه دوم از بازیکنانی که در حفظ توپ مهارت دارند استفاده می کرد. باید از فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان خیلی زودتر استفاده می کرد. دیاباته هفته قبل نشان داد از شرایط آرمانی به دور است و اگر قرار بود از او استفاده شود باید از دقیقه ۷۵ وارد زمین می شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها