کد خبر : 56705

مدیر محبوب پرسپولیسی مقصران را شناسایی کرد

مدیر محبوب پرسپولیسی مقصران را شناسایی کرد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: افرادی هم که به استقلال و پرسپولیس می‌آیند، مقصر نیستند بلکه مقصر تصمیم گیرندگانی هستند که آنها را به کار می گیرند.

به گزارش دانا، حمیدرضا گرشاسبی درباره دربی ۹۴ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی بود و هر دو تیم تلاش می‌کردند با نتیجه از زمین بیرون بیایند اما پرسپولیس بیشتر مالکیت زمین را در اختیار داشت و موقعیت‌هایش هم بیشتر بود. می توانست با نتیجه بهتری برنده شود اما بدشانس بود.

وی درباره اینکه چرا هیچ وقت مشکلات مدیریتی پرسپولیس کم یا رفع نمی‌شود، توضیح داد: نمی‌دانم درباره مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس دیگر چه باید بگویم. همه حرف ‌ها زده شده و همه می‌دانند اما فکر می‌کنم دوست دارند وضعیت به این شکل بماند، بهتر است. هیچ دلیلی ندارد تیمی که برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند به آن شکل با جدایی چند ستاره‌اش از لحاظ روحی و روانی به هم بریزد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خودم خسته شدم از بس درباره این موضوع صبحت کردم اما خروجی ندیدم. گل‌محمدی مظلوم واقع شده و با وجود تمام تلاش هایش باید با تمام انرژی مراقب حاشیه ها باشد.

گرشاسبی درباره اینکه آیا منافع شخصی برخی ها ایجاد می‌کند باشگاه‌های سرخابی با همین چالش‌ها کار خود را ادامه بدهند، گفت: خیلی کارشناس برجسته ورزشی داریم و این همه دانشکده تربیت بدنی با هزینه و سرمایه گذاری دولت مدیر تربیت می کنند. به هرحال افرادی هم که به این باشگاه‌ها می‌آیند، مقصر نیستند بلکه مقصر تصمیم گیرندگانی هستند که آنها را به کار می گیرند. به جای ایجاد نشاط، استرس، ناراحتی و نا امیدی به تیم تزریق می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها