کد خبر : 56691

قصه پرماجرای گزینه منتفی شده پرسپولیس برای خط حمله

قصه پرماجرای گزینه منتفی شده پرسپولیس برای خط حمله

یکی از معماهای این سالیان فوتبال ایران، بی‌گمان داستان شهاب زاهدی بوده است؛ بازیکنی که لیگ چهاردهم در اوج قحطی ستاره در پرسپولیس توسط حمید درخشان به میدان فرستاده شد، اما عملکرد موفقیت‌آمیزی نداشت.

دنیای اقتصاد در ادامه نوشت: مخصوصا زمانی که تست دوپینگ زاهدی مثبت از آب درآمد، همه به این نتیجه رسیدند که یک استعداد نصفه و نیمه در فوتبال ایران سوخته و دیگر نباید سراغش را بگیرند. زاهدی بعدتر روزهای پرفراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشت.

او بعد از پرسپولیس برای ماشین‌سازی توپ زد و سپس به تیم وستمانایا در لیگ ایسلند پیوست. تا اینجا اتفاق عجیبی رخ نداده؛ شگفتی جایی رقم خورد که باشگاه مطرح سوان سامسونگ کره‌جنوبی برای به خدمت گرفتن زاهدی ابراز علاقه کرد. این خیلی عجیب بود که یک تیم قدرتمند شرق آسیایی دنبال بازیکنی در سطح زاهدی باشد، اما این وصال چندان به درازا نینجامید؛ چراکه شایعه شد مدیران سامسونگ بعد از کسب اطلاع از سابقه دوپینگ شهاب قید او را زده‌اند.

بعد از این نشیب، نوبت یک فراز دیگر رسید و زاهدی سر از المپیک دونتسک در لیگ اوکراین درآورد. این انتقال فصل گذشته انجام شد و مهاجم سابق پرسپولیس در اوکراین خوش درخشید. او این فصل با هشت گل زده جزو مدعیان آقای گلی لیگ اوکراین است.

زمانی که ابتدای لیگ بیستم پرسپولیس خواهان جذب این بازیکن شد، باشگاه المپیک دونتسک بابت صدور رضایت‌نامه ۵۰۰ هزار دلار مطالبه کرد؛ پولی که طبیعتا قرمزها نداشتند. با این حال المپیک دونتسک به‌دنبال فروختن شهاب در همین پنجره است و از این‌رو با مشتریان او مذاکره می‌کند. در شرایطی که از باشگاه دیناموکی‌یف به‌عنوان یکی از تیم‌های خواهان زاهدی نام برده می‌شد، دیروز خبر توافقات اولیه این بازیکن با باشگاه زوریا لوهانسک منتشر شد؛ تیمی که اللهیار صیادمنش، بازیکن سابق استقلال را در اختیار دارد و شاید در نیم‌فصل دوم لیگ اوکراین، شاهد یک زوج سرخابی در خط حمله آن باشیم!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها