کد خبر : 56662

فکری جواب گل محمدی را داد

فکری جواب گل محمدی را داد

محمود فکری سرمربی تیم استقلال عملکرد شاگردانش را بابت به تساوی کشاندن دربی تهران ستود و اعتقاد داشت تیمش می‌توانست برنده بازی باشد.

به گزارش خبرورزشی،  محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل پرسپولیس در دربی ۹۴ اظهار داشت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی در هر دو نیمه خوب بود و موقعیت‌هایی روی هر دو دروازه به وجود آمد. بازی هیجان خاص خودش را داشت و در نهایت با تساوی به پایان رسید. فکر کنم تماشاگران از این بازی راضی بودند، چون بازی خوبی بود. جا دارد از تک تک بچه‌ها تشکر کنم. یکسری اشکالات داشتیم که منجر به گل خوردن ما شد، اما تلاش بازیکنانم ستودنی بود که بازی را به تساوی بکشانند.

وی در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود در شأن استقلال نیست که روی نیمکت با هر سوت داور اعتراض کنند، گفت: اینکه از سمت پرسپولیسی‌ها بازیکن ما را مسخره می‌کردند، در شأن پرسپولیس بود؟ گل‌محمدی آنها را نشنیده بود؟ در نیمه دوم کاری که نیمکت پرسپولیس انجام می‌داد در شأن پرسپولیس بود؟ اتفاقاً با سر و صدایی که کردند، بازی برگشت. اگر ما سر و صدایی کردیم به خاطر این بود که اشتباهات داوری به ضررمان بود.

داور بالای ۱۰ تا ۱۵ خطا به ضرر ما گرفت و یک بار به سودمان سوت زد. اگر ما سر و صدایی کردیم، به حق بوده است، اما آنها در نیمه دوم شلوغ‌کاری، سر و صدا و جنجال می‌کردند یا بازیکن‌شان از روی سکو بازیکن ما را مسخره می‌کرد. چطور نتوانستند جلوی بازیکن‌شان را بگیرند؟ اینها در شأن باشگاه پرسپولیس بود، اما هر حرفی ما بزنیم در شأن ما نبود؟ بله، شخصیت باشگاه استقلال خیلی بالاست و شاید یک جاهایی توقع چیز دیگری باشد.
 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها