کد خبر : 56603

اسلحه پنهان فکری

اسلحه پنهان فکری

تصمیم محمود فکری برای دربی بازی با دو مهاجم یعنی مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری است و از شیخ دیاباته به عنوان یار تعویضی استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبر ورزشی ، این از نظر روحی و روانی به سود شاگردان محمود فکری است؛ البته ممکن است پیش از بازی دربی، صنعت نفت در قائمشهر و در مصاف با نساجی با کسب حداقل امتیاز به صدر جدول برگردد. تصمیم محمود فکری برای دربی بازی با دو مهاجم یعنی مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری است‌؛ رفع مصدومیت شیخ دیاباته و حضور اثرگذار او در دیدار با آلومینیوم اراک موجب شده تا برخی به او توصیه کنند در دربی و برای برد از زوج مهدی قایدی و شیخ دیاباته استفاده کند به خصوص که این دو مهاجم فصل گذشته بهترین زوج تهاجمی فوتبال ایران بودند و در بازی با آلومینیوم اراک هم شیخ دیاباته بعد از ورود به میدان به مهدی قایدی پاس گل داد اما سرمربی استقلال آن‌طور که از تمرینات این تیم پیداست در ترکیب اولیه مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری را به میدان می‌فرستد و شیخ دیاباته برای او حکم اسلحه پنهان را خواهد داشت.

بر اساس ایده‌های سرمربی تیم استقلال مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری در دربی علاوه بر حفظ و نگه داشتن توپ برای انجام کارهای ترکیبی باید در کار دفاعی هم به تیم کمک کنند و در صورتی که حضور در کار دفاعی آنها را خسته کند با شیخ دیایاته تعویض خواهند شد.

محمود فکری از حضور شیخ دیاباته در ترکیب استقلال خرسند است به این خاطر که اصلاً نیمکت‌نشینی موجب بر هم ریختن روحیه این بازیکن نشده و هر لحظه‌ای وارد میدان شود تلاش می‌کند مهره اثرگذاری باشد که در بازی با آلومینیوم اراک این نقش را به خوبی ایفا کرد. همین اتفاق موجب شده تا محمود فکری روی این بازیکن به عنوان اسلحه پنهان استقلال حساب باز کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها